امکان شارژ بی سیم با یک کاور پشتی اختصاصی برای گلکسی نوت ۴ فراهم شد

امکان شارژ بی سیم با یک کاور پشتی اختصاصی برای گلکسی نوت ۴ فراهم شد
  • 1393/11/6
  • مجتبی
  • 0

این روزها با اینکه که تلفن های هوشمند از هر لحاظ پیشرفت های قابل توجهی دارند، اما کمتر دستگاهی را در این محصولات می توانید بیابید که به خودش مجهز به شارژر بی سیم باشد. سامسونگ برای رسیدن به این منظور از یک استراتژی دیگر استفاده نمونده که امکان شارژ بی سیم را برای چند نسل از پرچمداران این شرکت فراهم می کند. این روش با استفاده از کاورهایی که در پشت دستگاه قرار می گیرند انجام می پذیرد.

همچنان برای گلکسی نوت ۴ دو انتخاب مانند گذشته وجود دارد، یک صفحه شارژی پشتی یا کاور S-View. کاور پشتی Qi-enabled به طور قابل توجهی باریکتر از حد استاندارد است که بتواند از دستگاه محافظت کند. از طرف دیگر این لایه باریک باعث نخواهد شد که ظاهر پرچمدار مورد بحث تغییر چندانی داشته باشد. بعلاوه برخی از کاورهای محافظی ه برای گلکسی نوت ۴ ساخته شده اند هیچ گاه نمی توانند به اندازه Qi version با دستگاه جفت و جور شوند.

شارژ بی سیمی که از طریق کاور S-view انجام می شود به نوعی مدل غیر از Qi model است. اما مدلی که از نوع Qi model است باعث می شود دوربن از قبل هم کارایی بیشتری داشته باشد و محافظت بیشتری از آن انجام شود. در واقع با این مدل دوربین دستگاه هیچوقت با سطوح مختلفی که آن را بر رویش قرار می دهید برخورد نخواهد کرد.

همچنین امکان سفارش پد شارژ به صورت جداگانه وجود دارد و البته قیمت آن هم برای اضافه نمودن قابلیت شارژ بی سیم به گلکسی نوت ۴ شما به قیمت کاور اضافه می گردد. البته اگر قبل از این Qi Standard را انتخاب کرده اید باید بدانید که آن هم بخوبی عمل می کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *