موتورولا Moto X را در چین رونمایی کرد و آن را بهترین تلفن هوشمند اندرویدی جهان اعلام نمود

موتورولا Moto X را در چین رونمایی کرد و آن را بهترین تلفن هوشمند اندرویدی جهان اعلام نمود
  • 1393/11/7
  • مجتبی
  • 0

در اوایل ماه ژانویه اعلام شد که موتورولا قرار است مجددا به چین برگردد. این شرکت با معرفی سه تلفن هوشمند جدید که یکی از آنها Moto X است، قصد این بازگشت را کرده. یکی دیگر از محصولاتی که موتورولا قرار است در این کشور عرضه نماید Moto G جدید با پشتیبانی از LTE است. امروز شرکت یاد شده در طی یک مراسم اختصاصی و با معرفی و عرضه محصولاتش، اعلام نمود که رسما قرار است به چین برگشته و دستگاه های تولیدی خود را در این کشور عرضه نماید.

اولین دستگاهی که کاربران چینی قادر به خرید آن خواهند بود Moto X 2014 است. شرکت مورد بحث در هنگام معرفی این محصول از آن به عنوان بهترین تلفن هوشمند اندرویدی جهان یاد نمود.

البته با بررسی های تخصصی ای که تا کنون توسط سایت های معتبر فناوری از جمله فون آرنا انجام شده، گفته فوق رد می گردد. زیرا Moto X چندین مشکل مهم دارد از جمله مهمترین آنها عمر باتری بسیار نا امید کننده آن است. این نکته باید یک مورد را به موتورولا یادآوری کند که دستگاه تولیدی اش کمی قدیمی بنظر می رسد.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

خریداران در چین می توانند Moto X را با قیمت ۴۷۹ دلار سفارش دهند که این قیمت برای مدل پایه تعیین شده است. تحویل این محصول نیز در ماه فوریه انجام خواهد شد. Moto X Pro و Moto G LTE نیز در اواسط ماه فوریه در کشور چین معرفی خواهند شد.

در حالی که قابلیت Moto Maker نیز که از جمله موارد مهیج شرکت موتورولاست باید برای چینی ها نیز آماده گردد. اگر با Moto Maker آشنایی ندارید در واقع با استفاده از وب سایت موتورولا می توانید تلفن هوشمند مورد نظرتان را به رنگ های مختلف و حتی با آرم های مختلف سفارش دهید. فرضا درب آن را یک رنگ دلخواه انتخاب کنید و قاب را به رنگی دیگر.

علاوه بر سه تلفن هوشمندی که به آنها اشاره کردیم دو محصول دیگر با نام های Moto Hint و Moto 360 نیز در چیم معرفی و عرضه خواهند شد. ولی در مورد این دو دستگاه تا به این لحظه هنوز تاریخ مشخصی برای روز معرفی مشخص نشده است.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *