«جادوگر» در PlayStation 4 با ابهت تر از Xbox One است؛ نرخ فریم و کیفیت در دوئل بین Xbox One و PS4

«جادوگر» در PlayStation 4 با ابهت تر از Xbox One است؛ نرخ فریم و کیفیت در دوئل بین Xbox One و PS4
  • 1393/11/7
  • نادر عظیمی
  • 0

بی شک یکی از عناوین مورد انتظار سال 2015 «جادوگر 3: شکار وحشیانه» ( به انگلیسی: The Wicther 3: Wild Hunt ) می باشد. طی مراسمی که توسط استودیوی «سی دی پراجکت رِد» (به انگلیسی: CD Project RED) برگزار شد، منتقدین زیادی توانستند آخرین اثر این استودیو را زودتر از موعود و طی یک نسخه دمو تجربه کنند. اما حال سایت آلمانی Gamestar پیشتاز از دیگر سایت ها، بررسی انجام داده بر سه پلتفرم PC, Xbox One و PlayStation 4 در بخش کیفیت و نرخ فریم آنها. با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید.

سایت Gamestar طی بررسی خود، بیشتر به دوئل بین دو پلتفرم مطرح Xbox One و PlayStation 4 پرداخته است. در ادامه چکیده ای از این بررسی را آورده ایم:

” در دوئل کنسولی، PlayStation 4 به وضوح از کنسول مقابل [Xbox One] پیشی گرفته است. اگر چه بافت ها در PC از جزئیات بهتری برخوردارند اما به سختی قابل مشاهده اند. علاوه بر این، ماجراجویی در 3 Witcher بر روی PS4 با کیفیت 1080p – اما در 30 فریم ثانیه خسته کننده نیست.

در نسخه ایکس باکس وان Geralt [شخصیت اصلی The Witcher 3] نیز با 30 فریم بر ثانیه به شکار هیولا ها می رود اما با کیفیت 900p. با این حال هنوز «سی دی پروجکت رِد» زمان کافی برای جلا دادن نسخه ایکس باکس وان دارد تا شاید بازی بازها آن را با کیفیت 1080p بازی کنند. اما چنین وعده ای هنوز نداده است [سی دی پراجکت]. مشخص است که در حال حاضر PS4 از تصویر واضح تر و قوی تری برخوردار است.”

هنوز زمان زیادی تا عرضه مانده و به گفته سایت آلمانی هنوز زمان برای جلا دادن بازی برای استودیوی «سی دی پراجکت رِد» مانده است.

The Witcher 3: Wild Hunt در 19 می 2015 (29 اردیبهشت 1394) و برای پلتفرم های PC, Xbox One و PlayStation 4 به انتشار می رسد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *