یک پهپاد در حیاط کاخ سفید سقوط کرد

یک پهپاد در حیاط کاخ سفید سقوط کرد
  • 1393/11/7
  • مجتبی
  • 0

سازمان FFA قبلا اشاره کرده بود که قبل از به پرواز در آوردن پهپادها آنها از اپراتورهای این دستگاه ها گواهی نامه خلبانی در خواست خواهند کرد. دلایل خوبی برای چنین کاری بیان شده است. شاید یکی از آنها همین مورد باشد که یک پهپاد کوچک در واقع دقیقا در حیاط کاخ سفید سقوط کرده است. این اقدام باعث می گردد برای چنین مقرراتی پشتیبانی لازم محیا گردد.

در سال ۲۰۱۲ سازمان مورد بحث یک کنگره برگزار نمود که در آن قوانینی برای پهپادهای تجاری وضع کرد و این رنج از ماشین ها قرار بود در برخی از مدل ها، بتوانند تا سال ۲۰۱۵ مسافران را جابجا نمایند. درحالیکه استفاده از پهپادهای تجاری به شدت ممنوع شده سازمان FFA قبلا ۱۶ مجوز و ۲۹۵ اپلیکیشن را برای اهداف گوناگونی تهیه نمود. از جمله این کاربرد ها می توان به تهیه فیلم با استفاده از پهپادها و نیز بررسی لوله دودکش قطارها و لوکوموتیوها اشاره نمود.

همچنین سازمان یاد شده پرواز هر گونه وسیله را در محوطه کاخ سفید ممنوع کرده و این ممنوعیت شامل حال پهپادها نیز می شود. کاخ سفید تنها ساختمانی نیست که چنین مقرراتی برای آن وضع گردیده. در بسیاری از ساختمان های مرتبط با کنگره ها نیز قوانین مشابهی وجود دارد و این قوانین عملا به خاطر برخی از دلایل امنیتی ایجاد شده اند. یکی از این موارد نیز افزایش رفاه ملی اعلام شده.

حادثه مورد بحث که در کاخ سفید روی داده در واقع در بخشی صورت گرفته که از چمن پوشیده شده است و به احتمال زیاد آن بخش کاملا ایزوله بوده است. البته سقوط پهپاد مورد اشاره اصلا عمدی نبوده و سوء قصدی نیز در پس آن وجود نداشته و صرفا یک حادثه اعلام شده است.

[منبع: UberGizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *