ورزش نگار؛ از شکست نادال تا رقابتهای کشتی جام یادگار امام

ورزش نگار؛ از شکست نادال تا رقابتهای کشتی جام یادگار امام
  • 1393/11/7
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.


شکست نادال برابر بردیچ در تنیس ملبورن

images

در ادامه دور چهارم رقابت های تنیس آزاد استرالیا، میلوس رائونیک امروز توانست با نتیجه ۳ – ۲ از سد فلیسیانو لوپز بگذرد. همچنین توماس بردیچ توانست با نتیجه جالب سه ست پیاپی را از نادال که یکی از شانس هایی قهرمانی بود ببرد. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

چهارشنبه ، هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال

n00347865-b

و اما در ادامه رقابت های لیگ برتر والیبال ایران، از فردا هفته دهم این مسابقات آغاز خواهد شد. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

ستاره شنای کره دوپینگی از آب درآمد

index

تست دوپینگ ستاره شنای کره ای پارک تائه هوان مثبت بود! این مواد نیرو زا را وی در بازی های آسیایی مورد استفاده قرار داده. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

خرید جدید آبی ها ، ۶ هفته دور از میدان

۱۷۸۷۱_orig

بازیکن آلمانی تیم استقلال یعنی هلمکه  که در نیم فصل به این تیم پیوسته در بازی دوستانه در آبادان دچار مسدومیت شد و بنا به گفته مسئولان، وی تا ۶ هفته قدر نیست برای تیم خود بازی کند. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

آخرین خبرها از پرسپولیس / گابریل امروز می بندد

IMG16063194

فرناندو گابریل هافبک برزیلی تباری که تیم باشگاهی پرسپولیس علاقمند به خدمت گرفت آن است، امروز در محل این باشگاه حاضر شد و با مسئولان این تیم برای عقد قرارداد به توافق رسید. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

استرالیا راهی دیدار پایانی جام ملتها شد

استرالیا راهی دیدار پایانی جام ملتها شد

در ادامه رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا و در دومین بازی دور نیمه نهایی، تیم میزبان یعنی استرالیا توانست از سد امارت بگذرد و به مرجله فینال این رقابت ها برسد. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

تیموریان پیراهن تراکتور را می پوشد

images

چندی ویش شایعاتی مبنی بر پیوستن اندرانیک تیموریان به یک تیم قطری شنیده می شد. اما حالا امروز مسئولان تیم تراکتورسازی تبریز موضوع مورد اشاره را تکذیب نموده اند. خبرها حاکی از این است که تیموریان به تراکتورسازی می پیوندد. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

دو روز تا آغاز رقابتهای کشتی جام یادگار امام

IMG_3923

رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) روزهای ۹ و ۱۰ بهمن ماه در شهر مشهد برگزار خواهد شد. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

ورزش نامه امروز هم به پایان رسید و مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *