اپل iOS 8.1.3 را منتشر کرد

اپل iOS 8.1.3 را منتشر کرد
  • 1393/11/8
  • مجتبی
  • 1

اپل پس از ارائه نسخه ۸ سیستم عامل iOS مورد هجوم سیل عظیم انتقاداتی قرار گرفت که به دلیل وجود مشکلات مختلف در این نسخه وجود داشت. یکی از این مشکلات این بود که فضای خالی زیادی را قبل اینکه بتوان بروزرسانی جدید دریافت کرد، باید در آیفون داشته باشیم. در اینجا خیلی از کاربران به میزانی که اپل درخواست می کنند فضای لازم را ندارند و به ناچار باید برای برزورسانی دستگاه خود از خیر برخی فایل های ذخیره شده در حافظه آن بگذرند. اما شرکت مورد بحث در نهایت این مشکل را با ارائه نسخه ۸/۱/۳ سیستم عامل iOS رفع نموده. علاوه بر این یکسری بهبودها و بهینه سازی ها هم در این بروزرسانی صورت گرفته است.

مشکلی هم در بخش جستجوگر SpotLight وجود داشت که اپلیکیشن ها در لیست نتایج جستجو قابل مشاهده نبودند که با این بروزرسانی رفع شده است. مورد دیگر این است که کاربران برای بخش پیام ها و FaceTime نیازی به وارد کردن رمز اپل آی دی خود نخواهند داشت.

مشخص است که این بروزرسانی در ادامه رفع مشکلات iOS نسخه ۸ ارائه شده که در اواخر سال گذشته میلادی منتشر شد. هر چند که اپل پیش از این نیز چند بروزرسانی برای ان سیستم عامل منتشر نمود اما همانطور که اشاره کردیم هنوز یکسری مشکلات وجود داشت که با iOS 8/1/3 ظاهرا بسیاری از آنها رفع شده اند.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام من بعد از اینکه ای او اس ٨.١.٣ رو نصب کردم با مشکل افت سرعت در اینتر نت شدم کسی مثل من این مشکل رو داره ای میشود کاری کرد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *