مروگر اسپارتان مایکروسافت از افزونه ها پشتیبانی خواهد کرد

مروگر اسپارتان مایکروسافت از افزونه ها پشتیبانی خواهد کرد
  • 1393/11/8
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید مایکروسافت قرار است در ویندوز ۱۰ علاوه بر نسخه جدید مرورگر اینترنت اکسپلورر، یک مرورگر دیگر هم جای دهد که اسپارتان نام دارد. حالا خبر رسیده که مرورگر جدید مایکروسافت همانند فایرفاکس یا گوگل کروم، از افزونه ها پشتیبانی خواهد کرد. تیم توسعه مرورگر اسپارتان در توییتر خود این خبر را تعیین کرده اند.

در بروزرسانی آینده ظاهرا قرار است پشتیبانی از افزونه ها به مرورگر مورد بحث اضافه شود. البته تا به این لحظه هنوز جزئیات بیشتری درباره این موضوع منتشر نشده است. بر اساس گزارشات منتشر شده، مایکروسافت در حال بازبینی گزینه هایی است که به توسعه دهندگان افزونه های گوگل کروم اجازه می دهد، افزونه هایی که ساخته اند را بدون هیچ زحمت اضافه ای در مرورگر اسپارتان هم مورد استفاده قرار دهند. این جرکت زیرکانه از جانب  غول نرم افزاری دنیا، باعث خواهد شد تا مرورگر مورد بحث بتواند پس از عرضه، با سرعت بسیار زیادی یک مجموعه عظیم از افزونه های آماده و قابل استفاده را در اختیار داشته باشد که پیش از این در گوگل کروم مورد استفاده قرار گرفته اند.

همانطور که بارها در خبرهای گوناگون اعلام شده، قرار است نسخه نهایی مرورگر اسپارتان با ویندوز ۱۰ همراه باشد. لازم به ذکر است که این اسپارتان برای رایانه های رومیزی و نیز موبایل ها عرضه خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *