لباس قابل تغییر مرد آهنی به لطف بنای مغناطیسی اش از راه خواهد رسید

لباس قابل تغییر مرد آهنی به لطف بنای مغناطیسی اش از راه خواهد رسید
  • 1393/11/8
  • مجتبی
  • 8

اگر از طرفداران سه گانه‌ی مرد آهنی هستید تا کنون حتما پیش خود فکر کرده اید که آیا چنین چیزی واقعا وجود دارد؟ البته تعداد زیادی لباس با اسم مرد آهنی ساخته شده که فقط برخی از آنها واقعی هستند و بقیه تقلبی تولید شده اند. بیشتر این لباس ها نیز در حالتی خاص هستند مثلا در حال پرواز یا نمای لحظه شلیک و حمله.

اما اگر به دنبال یک لباس واقعی تر هستید و می خواهید از انعطاف بیشتری برخوردار باشد، مدل Iron Man Mark II می تواند به عنوان یک وسیله سرگرمی تقلی گردد که خریدنش ارزشش را دارد. بر اساس توضیحات داده شده در مورد این محصول مشخص شده که جزئیات مختلفی از لباس مرد آهنی را می توان در آن دید. مانند مفصل ها یا حالت های پرواز و دفاع. مدل بالاتر این لباس نیز با نام Iron Man 3 Mark II وجود دارد که از فلزهای بسیار با کیفیت و به طور بسیار دقیقی طراحی و ساخته شده است. در واقع مدل یاد شده خیلی واقعی بنظر می رسد.

اینکه بتونید حالت دلخواه خود را بر روی لباس اعمل کنید یکی از ویژگی های بسیار خوب محصول مورد بحث است که آن را بیش از هر مدل دیگری جذاب می کند. زیرا همانطور که گفتیم در اکثر مدلها لباس مرد آهنی به صورت ثابت تولید شده و نمی توان نمای آن را تغییر داد! قابلیت تغییر حالت لباس به لطف وجود سیستم مغناطیسی پایه‌ای است که در آن مورد استفاده قرار گرفته. با استفاده از چراغ های ترکیبی LED، در بخش صورت این محصول، چشم های مرد آهنی نیز بخوبی شبیه سازی شده اند. نحوه ماندن دست ها و نوع طراحی بدنه و راکتور مینیاتوری وسط سینه نیز از جمله مواردی است که این لباس را واقعا فوق العاده نمود است.

ولی متاسفانه از نظر قیمت نمی توان آن را ارزان دانست زیر ۱۷۰ دلار قیمت گذاری شده ولی برای کسانی که عاشق این محصول هستند می تواند یک تجربه بی نظیر را رقم بزند. اگر به این لباس علاقمند هستید می توان آن را از فروشگاه مخصوص Big Bad Toy Store پیشخرید نمایید و منتظر ارسال آن در ماه مارس ۲۰۱۵ باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 8 دیدگاه
  1. اون لباس واقعی که در فیلم هست فقط دو نفر میتوانند درست کنند . فکراشو کردند منتظراند بزرگ تر شوند دوتا بچه در کل جهان فقط دو نفر وبا دو لباس پیدا می شند فکر نکونین تخیلی و نمیشه . میشه در اینده نه چندان دور. اسم اون ها…در اینده میفهمید با تشکر از BIG STARK

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *