ورزش نگار؛ از تکذیب کی روش تا وضعیت عملکرد لژیونرهای بسکتبال ایران در لیگ چین

ورزش نگار؛ از تکذیب کی روش تا وضعیت عملکرد لژیونرهای بسکتبال ایران در لیگ چین
  • 1393/11/8
  • تیم گویا آي تی
  • 0

مانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

کروش تکذیب کرد : تخفیف در قرارداد؟ از چه حرف می زنید؟

M1418582519

در طی اولین جلسه ای که بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از رقابت های جام ملت های آسیا ما بین کی روش و کفاشیان برگزار شد، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، بیشتر به تکذیب شایعاتی که خبرنگاران می پرسیدند پرداخت و آنچنان حرف واضح و صریحی بیان ننمود. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


 

جوکوویچ آخرین راه یافته به نیمه نهایی ملبورن

jokovic

در ادامه سری مسابقات تنیس آزاد که در استرالیا برگزار شده، نواک جوکوویچ توانست رائونیک را در ۳ ست پیاپی شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یابد. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


 

رویای میزبانی ایران محقق نشد / امارات میزبان جام ملتها ۲۰۱۹

۶۰۰۰۰-stadium-dubai-sports-city-362034همانطور که می دانید دور بعدی رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد و در حالیکه گمان می رفت ایران بتواند میزبانی این دوره از رقابت های یاد شده را از آن خود کند، حالا بسیاری از منابع خبری بخصوص منابع خبری عرب زبان، اعلام کرده اند که میزبانی جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۹ به امارات رسیده است. این در حالیست که مسئولان ایرانی هنوز برای میزبانی این مسابقات امیدوار هستند. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


 

رونالدو دو جلسه محروم شد

images323232

کریستیانو رونالدو مهاجم نام آشنای تیم رئال، در دیدار با تیم کوردوبا به دلیل برخورد و خطایی که با دست به مدافع تیم رقیب وارد کرد مستقیمات کارت قرمز گرفت و از بازی اخراج شد. امروز هم کنفدراسون فوتبال اسپانیا اعلام کرده که این بازیکن نمی تواند تا ۲ جلسه تیم خود را همراهی کند. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


بیانیه باشگاه سپاهان : غوغا سالاری نکنید!

 تلفن گویای سپاهان

پس از اینکه استقلالی ها به دلیل زمانبندی نامناسب سازمان لیگ اعتراض خود را اعلام نمودند و بیان کردند تیمی مثل سپاهان که بازیکن ملی ندارد را متهم کرد. حالا باشگاه سپاهان اصفهان هم در اینباره بیانه ای را منتشر نموده است. در این بیانیه ابتدا از بازیکنان و هواداران تیم استقلال که جانانه برای تیم ملی بازی کردند و با اینکه به هدف خود نرسیدند سرافرازانه بازگشتند، تقدیر و تشکر کرد و پس از آن اعلام نموده که ۵ بازیکن از این تیم در اختیار تیم ملی بزرگسالان بوده. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


 

در گیری در باشگاه پرسپولیس / عربشاهی در آمبولانس

۲۶۷۴۲۱۰_۴۱۳

در باشگاه پرسپولیس امروز درگیری هایی بین مربیان و برخی از کارکنان صورت گرفت! ظاهرا قضیه از این قرار بوده که مربیان این باشگاه برای دریافت حقوق و حق الزحمه خود جلوی درب اتاق لی اکبر طاهری مسئول تام الاختیار این باشگاه، تجمع کردند که در نهایت باعث شروع درگیری بین آنها و برخی از کارمندان باشگاه پرسپولیس شد. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


 

عملکرد تیمهای لژیونرهای بسکتبال ایران در لیگ چین

۱۳۹۳۰۸۲۴۰۰۰۵۲۷_PhotoA

در ادامه رقابت های بسکتبال لیگ چین، کینگ‌دائو، تیمی که حامد حدادی در آن بازی می کند، پس از چند برد پی در پی اخیر، نتیجه بازی را در آخرین دیدار خود با تیم شانشی واگذار کرد. لازم به ذکر است بازی یاد شده با نتیجه ۱۲۴ بر ۱۱۴ به نفع تیم شانشی  پایان رسید. اما تیم دگر سو، تیم تنگ‌شی که مهدی کامرانی را در ترکیب خود به همراه دارد توانست در بازی مقابل گوانگشا با نتیجه ۱۰۹ به ۱۰۱ پیروز میدان باشد. تیم چونگ‌کینگ نیز که کاظمی را در اختیار داشت، برابر حریفش با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۲ به پیروزی دست یافت. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


 

به پایان خلاصه خبرهای ورزشی منتخب امروز از گویاورزش رسیدیم. مثل همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *