آیفون ۶ در حال اجرای نسخه آزمایشی iOS 9 مورد بنچمارک قرار گرفت

آیفون ۶ در حال اجرای نسخه آزمایشی iOS 9 مورد بنچمارک قرار گرفت
  • 1393/11/9
  • تیم گویا آي تی
  • 0

نسخه آینده سیستم عامل اپل برای تلفن های همراه، iOS 9 خواهد بود که قبلا توسط بخش تحلیلی گوگل آنالیز اطلاعاتی از آن به دست آمده بود. اما حالا از طریق نرم افزار بنچمارک Rightware هم یکسری اطلاعات بدست آمده که نشان می دهد یک آیفون ۶ در حال اجرای نسخه آزمایشی iOS 9 بوده.

این قضیه جای شکی هم باقی نمی گذارد چراکه اپل در ابتدا نسخه های جدید سیستم عامل iOS را برای جدیدترین تلفن هوشمند خود آماده می کند. آنطور که از شواهد و شایعات پیداست، قرار است تا در تابستان امسال به احتمال زیاد شاهد ارائه نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان iOS 9 باشیم.

اما هنوز مشخص نیست که در این سیستم عامل جدید که تغییراتی را شاهد خواهیم بود. موردی که مشخص است این بوده که آیفون ۶ با این نسخه جدید از کارایی بهتری نسبت به آیفون های ۶ با سیستم عامل iOS 8 از خود نشان داده است. این نتایج را داده های حاصل از بنچمارک یاد شده می توان دریافت.

قطعا پس از ارائه هر نسخه جدیدی از سیستم عامل های مختلف، توسعه دهندگان آن ها دست بکار تولید نسخه جدید خواهند شد و این موضوع در مورد اپل و iOS هم کاملا صادق است. پس انتظار می رود اکنون نسخه جدید iOS در کوپرتینو در حال توسعه باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *