با Safeti دستگاه امنیت شخصی آشنا شوید

با Safeti دستگاه امنیت شخصی آشنا شوید
  • 1393/11/9
  • مبين
  • 0

این روزها جهان به مکانی خطرناک تبدیل شده است و قطعا باید از محیط اطراف خود آگاه باشیم. خصوصا در شب چرا که ممکن است  تهدید در اطراف هر گوشه برای شما کمین کرده باشد.

با این حال داشتن یک دستگاه ایمنی شخصی می تواند بسیار مفید و کارآمد باشد که Safeti یکی از آن ها است. این دستگاه با یک ماشه‌ی هشدار طراحی شده است و به صورت خودکار تماس اضطراری برقرار می کند. همچنین از طریق چی پی اس محل فرد را مشخص و ارسال می نماید.

مزیت دیگری که به آن اضافه شده این است که به دیگر گوشی های هوشمند نیز از طریق بلوتوث متصل می شود و به دستگاه دیگر اطلاع رسانی می کند. در حال حاضر پیش فروش دستگاه Safeti در IndieGoGo با قیمت 89 دلار آغاز شده است. انتظار می رود که این دستگاه در ماه اوت به خط تولید برسد.

Safeti به این گونه عمل خوهاد کرد که پس از زدن دکمه هشدار پیغامی برای مردمی که از پیش تعیین شده است ارسال می کند و همچنین لینک جی پی اس این دستگاه را برای آن ها ارسال خواهد کرد.

علاوه بر این در مواقع اضطراری واقعی با سه بار فشار دادن دکمه دایره امنیتی فعال تر خواهد شد و وشعیت شما را به مکان های مختلف و نزدیک همانند فروشگاه ها ارسال می کند. البته اگر این دستگاه به گوشی هوشمند شما وصل باشد با چهار بار فشردن دکمه آن با پلیس تماس خواهد گرفت. داشتن همچین دستگاهی می تواند بسیار مفید و برای برخی ضروری باشد. نظر شما درباره‌ی این دستگاه چیست؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *