The Witcher 3 از افت گرافیکی رنج نمی برد

The Witcher 3 از افت گرافیکی رنج نمی برد
  • 1393/11/9
  • نادر عظیمی
  • 0

استودیو لهستانی CD Projekt RED در هفته گذشته با برگزاری جلسه ای به انتشار تریلرهای جدیدی از گیم پلی بازی The Witcher 3 پرداخت که همه طرفداران را از کیفیت گرافیکی خوب بازی حیرت زده کرده است.

در این بین برخی طرفداران با تماشای تریلر از این که شاهد افت گرافیکی در تریلر بودند نگران شدند. یکی از اعضای سایت Enternity در جلسه هفته قبل استودیو CD Projekt RED حضور یافته و با یکی از اعضای سایت به نام آقای Michal Stec از تهیه کنندگان هنری بازی مصاحبه ای ترتیب داده است. وی در این رابطه از آقای Michal Stec سوالی پرسید که آقای Michal Stec پاسخ دادند:

“خیر، این جواب من است. ما با دقت به بهینه سازی گرافیک بازی می پردازیم تا بازی را با افت گرافیکی رو به رو نکنیم. بنابراین کار بسیاری باقی مانده و به همین علت بازی دچار تاخیر دیگر شده است. البته ما با تمام تلاش به بهینه سازی بازی می پردازیم تا شما طرفداران بهترین عملکرد را از بازی مشاهده کنید.”

عنوان نقش آفرینی The Witcher 3 ابتدا قرار بود فوریه سال جاری منتشر شود اما در ماه های اخیر CD Projekt RED خبر از تاخیر دوباره بازی داده و علتش که در این خبر روشن شده است می باشد. The Witcher 3 قرار است ۱۹ می امسال برای PC,PS4,XBOX ONE انتشار یابد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *