مشخصات و تصویری از دوربین ۵Ds کانن به بیرون درز کرد

مشخصات و تصویری از دوربین ۵Ds کانن به بیرون درز کرد
  • 1393/11/10
  • نادر عظیمی
  • 0

کانن از کمپانی های پیشرو سازنده دوربین های عکاسی حرفه ای است که حرف های بسیاری در این زمینه برای گفتن دارد. دوربین ۵D MK II کانن سه سالی می شود از رده خارج شده و تولیدش متوقف شد و در مقابل دوربین ۵D MK III روی کار آمده و منتشر شده است. در این بین که سه سال از آن زمان می گذرد جای تعجبی نیست کانن به ساخت یک دوربین جدیدتر از سری ۵D بپردازد.

زیرا به تازگی سایت Digicame-Info مشخصات و اولین تصویر این دوربین را منتشر کرده که می توان اولین نگاه به دوربین DSLR جدید کانن محسوب کرد.  باتوجه به شایعات این دوربین ۵D MK IV کانن نامیده می شود. این در حالی است که دوربین به نام ۵Ds شناخته می شود و نوع دیگری از آن نیز ۵Ds R نام دارد. همچنین ممکن است کانن قصد داشته باشد سیستم جدیدی به آن اضافه کند و این خیلی خطری ندارد که فرض کنیم دوربین جدید جانشین دوربین ۵D MK III خواهد بود.

براساس سایت Digicame-Info این دوربین دارای سنسور CMOS فول فریم ۵۰٫۶ مگاپیکسلی است. بدنه آن نیز از جنس آلیاژ منیزیم بوده که ضد گرد و غبار و آب است. همچنین از سیستم A 61-point AF بهره برده و دارای قابلیت هایی همچون عکاسی پیوسته ۵ فریم برثانیه ، ضبط ویدئو و غیره می باشد.

تنها تفاوتی که بین دوربین ۵Ds و نمونه های قبلی وجود دارد سنسور فول فریم آن است و از نظر قابلیت و ویژگی های دیگر تفاوتی ندارند. در حال حاضر این خبر را می توان تا زمانی که شرکت کانن به اعلام آن نپردازد جز شایعات محسوب کرد. شما همچنین می توانید تصویر دوربین جدید ۵Ds کانن را در بالا مشاهده کنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *