تصاویری از نمونه‌های اولیه‌ی گلکسی اس ۶ به بیرون درز پیدا کرد

تصاویری از نمونه‌های اولیه‌ی گلکسی اس ۶ به بیرون درز پیدا کرد
  • 1393/11/10
  • مجتبی
  • 0

در ادامه تولید پرچنداران اندرویدی سری S خانواده‌ی گلکسی سامسونگ، دیگر هیچ تردیدی نداریم که این شرکت در حال آماده سازی نسل آینده تلفن هوشمند پرچمدار خود یعنی گلکسی اس ۶ است. در طی روزها و هفته های اخیر، تصاویر و خبرها و نیز شایعات بسیاری درباره گلکسی اس ۶ منتشر شد که ما نیز در گویا آي تی آنها را برایتان پوشش دادیم. امروز هم تصویر جدیدی که در بالای این مطلب مشاهده می کنید، به عنوان نمونه های اولیه پرچمدار آینده سامسونگ، در بسیاری از سایت های فناوری و تکنولوژی منتشر شد.

البته این کاملا درست است که هزاران کلمه توضیح در مورد یک موضوع یا محصول، نمی تواند بخوبی یک تصویر از آن، مشخصاتش را بیان کند. بر طبق تصاویر منتشر شده ظاهرا طراحی کلی گلکسی اس ۶ دستخوش تغییراتی شده ولی اگر به صورت کلی به زبان طراحی تلفن های هوشمند سامسونگ بنگریم، باز هم رد آن را در این محصول هم می بینیم. سنسور سنجش ضربان قلب . فلاش ال ای دی در گلکسی اس ۶ به سمت راست دوبین در پشت منتقل شده اند. در بالا فلاش قرار گرفته و سنسور ضربان قلب نیز در زیر آن است. ساختار کلی طراحی بنظر تخت می رسد ولی در کناره های لبه ها آن شاهد خمیدگی هایی هستیم.

آنچه در این تصاویر مشخص است، تغییرات سامسونگ در بخش طراحی یک پرچمدار را کاملا نشان می دهد. اما همانطور که اشاره کردیم این عکس نشان دهنده یک مدل اولیه است و حتی اگر واقعی باشد، احتمال وجود تفاوت در نسخه نهایی تولید شده ای که ما خواهیم دید، وجود دارد. همانطور که بارها در اخبار مربوط به گلکسی اس ۶ برایتان گفته‌ایم، این محصول قرار است در کنگره جهانی موبایل یعنی MWC 2015 رونمایی شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *