این محافظ احتمالا برای آیپدپرو جدیدی که بزودی معرفی می‌شود ساخته شده

این محافظ احتمالا برای آیپدپرو جدیدی که بزودی معرفی می‌شود ساخته شده
  • 1393/11/10
  • مجتبی
  • 0

تصویری از یک قاب محافظ منتشر شده که احتمال می رود برای تبلت آیپدپرو جدیدی که قرار است توسط اپل معرفی گردد، ساخته شده. این تصویر توسط Nowhereelse انتشار یافته و نیز اعلام شده که عکس یاد شده از منابع قابل اعتمادی به بیرون درز پیدا کرده است. با توجه به این تصویر می توان فهمید که آیپدپرو جدید از چه کنترل های سخت افزاری‌ای بهره می برد. یک ویژگی جدید قابل توجه این است که صفحه نمایش این آیپد بزرگ بوده و احتمالا با کیفیت بالایی هم همراه خواهد بود. چهار شیار قرار داده شده در چهار سوی این قاب، احتمالا مربوط به بلندگوهای این محصول هستند که پیش از این نیز در تصاویر مفهومی منتشر شده در گویا آي تی به آن اشاره شده بود.

در ادامه‌ی مشخصات تبلت آیپدپرو جدید می تواند محل کلیدهای کنترل بلندی صدا و نیز پورت Lightning را مشاهده نمود. همچنین محل دوربین پشتی هم کاملا از روی این قاب محافظ پیداست. با توجه به اینکه بنظر می رسد یک اسلات برای شیار سیمکارت در این محصول قرار خواهد داشت، احتمال می رود که آیپدپرو جدید از سیمکارت هم پشتیبانی نماید.

همانطور که اشاره کردیم چندی پیش تصاویر سه بعدی از طرح مفهومی این محصول جدید اپل برایتان منتشر نمودیم که یکی از موارد قابل توجه آن بلندگوهای موجود در چهار طرف دستگاه است که در اینجا نیز تایید شده. احتمال می رود دستگاه مورد بحث در سه ماهه دوم یا سوم سال میلادی جاری معرفی گردد. همچنین مشخصات دیگری از جمله قلم استایلوس از به صورت جداگانه قرار است برای این تبلت تولید شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *