در روزهای اخیر استودیو لهستانی CD Projekt Red کیفیت اجرایی عنوان نقش آفرینی آینده The Witcher 3: Wild Hunt را برروی PS4 کیفیت ۱۰۸۰p/30fps و برروی XBOX ONE کیفیت ۹۰۰p/30fps اعلام نمود. همچنین مجله گیمی GameStar پیش نمایشی از هر سه نسخه عنوان The Witcher 3: Wild Hunt را منتشر کرد که طبق پیش نمایش این سایت نسخه PC برتر از نسخه PS4 و نسخه PS4 برتر از نسخه XBOX ONE می باشد.

در این بین آقای Adam Badowski مدیرعامل استودیو CD Projekt Red در مصاحبه ای با سایت GryOnline اعلام کرد که سیستم سخت افزاری نسخه PC هر چه باشد با فریم ریت ۳۰fps اجرا می گردد و خبری از ۶۰fps نخواهد بود.

شما در ادامه می توانید بخشی از مصاحبه را که ترجمه شده مشاهده کنید:

پرسش : سیستم موردنیاز PC برای اجرا با فریم ریت ۳۰ یا ۶۰fps چیست؟

” من فکر می کنم فریم ریت ۳۰fps کافی باشد. ما قصد نداریم به کارمان برای عملکرد بازی تا پایان خاتمه دهیم. عملکرد بازی ماده حیاتی بازی ماست و رایانه های شخصی مختلفی با سیستم های مختلف وجود دارند. برنامه نویسان ما از اینکه بخواهند بازیکنان را با کاهش مشخصات فریب دهند اجتناب داشتند. همانطور که قبلا نیز گفته شد این تنها می تواند بهتر شود.”

علاوه بر این آقای Adam Badowski اظهار داشتند که سیستم موردنیاز PC بازی The Witcher 3: Wild Hunt اغراق آمیز نخواهد بود و تیم در حال بهینه سازی بازی است. بازیکنان PC قادر هستند سیوهای خود را از بازیهای قبلی انتقال دهند یا اینکه در مورد شخصیت گذشته خود تصمیم گیری کنند. البته بازیکنان PS4 و XBOX ONE تنها گزینه دوم را در اختیار دارند. آقای Adam Badowski افزودند بافت، مدل های بازی در هر سه نسخه یکسان است اگر چه برروی XBOX ONE با کیفیت ۹۰۰p اجرا می شود. در پایان آقای Adam Badowski بیان کردند در حال حاضر ۲۳۰ نفر برروی The Witcher 3: Wild Hunt مشغول به کار هستند تا عنوان مورپسند گیمرها را ارائه دهند.

شما می توانی در ادامه با جزئیات بیشتر The Witcher 3: Wild Hunt که از پیش نمایش GameStar بدست آمده آشنا شوید:

  • امتیاز USK در این بازی ۱۸ است و در مقابل نسخه دوم تنها ۱۶ امتیاز بود. آنها با توجه به گرافیک پایانی فکر می کنند.
  • ۲۶۰ طراح برروی The Witcher 3: Wild Hunt کار کردند و در مقابل تنها ۵ نفر طراح برروی نسخه دوم کار کرده اند.
  • انتقال سیو بازی تنها برای نسخه PC.
  • می توانید درباره تصمیم گیری های مهم بازی با barber صحبت کنید.
  • بازی کردن The Witcher 3: Wild Hunt برروی تمامی ۳ پلتفرم مقصد بازی. سیستم اجرایی نسخه PC انجام شده : i74790, ASRock Z97, 8 GB RAM, GTX 980 4 GB و  حافظه داخلی.
  • تنظیمات Ultra نسخه PC فعال نبود و در دست بهینه سازی قرار داشت. بنابراین سازنده تنها تنظیمات highرا در دسترس قرار داد.
  • بافت ها و سایه های بازی در نسخه PC بهتر از سایر نسخه هاست.
  • جزئیات چمن در نسخه PC دو برابر نسخه های کنسولی است.
  • تکسچرها در نسخه PC بهتر از نسخه PS4 و نسخه PS4 بهتر از نسخه XBOX ONE است.
  • بازی در PS4 با کیفیت ۱۰۸۰p/30fps اجرا می شود.
  • بازی در XBOX ONE با کیفیت ۹۰۰p/30fps اجرا می شود.
  • بازی هنوز برروی هر سه پلتفرم بزرگ به نظر می رسد.
  • مردم در بازی به هر چیزی واکنش نشان نمی دهند.{فعلا}
  • درحال حاضر کنترل برروی گیم پد دردسترس بود و کنترل M+K توسعه داده نشده بود.
  • کارهای اجرایی خاصی همانند بتمن برروی آن انجام گرفته است.
  • مهم بودن زمان مبارزه.
  • مدیتشین شخصیت گرالت بهبود یافته است.
  • درختان در بازی ۴ قابلیت دارند: مبارزه،نشانه ها، کیمیا گری و کارهای عمومی.
  • هنگام ضربه رسیدن به زره می توان آن را ارتقا داد.
  • حالت Alternative برای هر نشانه ای قابل ارتقاست.
  • زمان هنگام کیمیا گری آهسته می شود.
  • سلامتی شخصیت اصلی در زمان معمولی سریعتر ارتقا می یابد.
  • زمان تصمیم گیری در بازی بسیار کوتاست.

علاوه بر این جزئیات مجله GameStar نتیجه گیری انجام داده که چنین است:

  • بابت تاخیر یافتن بازی از استودیو CD Project تشکر می کنیم.
  • بازی احساس عظیمی به گیمر می دهد.
  • سیستم مبارزاتی هنوز کمی مبهم است و مشخصات شکارچی بازی خیلی بالا نیست.
  • دنیای بازی به اندازه کافی رضایت بخش است.

The Witcher 3: Wild Huntدر ابتدا برای انتشار در فوریه امسال برنامه ریزی شده بود که با تاخیر دیگری مواجه شد. این تاخیر موجب انتشار دو ماه دیرتر بازی گشت اما طبق پیش نمایش برخی سایت های گیمی به نظر می رسد چنین تاخیری باید انجام می گرفت. The Witcher 3: Wild Hunt در ۱۹ می برای PC,PS4,XBOX ONE منتشر می گردد.