بنویسید Gmail ،G را بازکنید!

بنویسید Gmail ،G را بازکنید!
  • 1393/11/11
  • مریم موید
  • 0

این روزها برای تمام ‌کارها وابسته به گوشی‌های هوشمند خود هستیم. از یافتن مسیر گرفته، تا وقت‌گذرانی و بازی. این دستگاه‌ها واقعاً نقش مهمی در کارهای روزمره ما بازی می‌کنند و هرچه بیشتر با آن‌ها کار می‌کنیم بیشتر در میان آن غرق می‌شویم.
اپ های مختلف، برنامه‌ها، لیست مخاطبین، آهنگ‌ها، تصاویر، نقشه‌ها، پیام‌ها، ایمیل‌ها و… همه و همه آن‌قدر دوروبر ما را شلوغ می‌کند که گاهی حتی پیدا کردن آنچه می‌خواستیم را هم دشوار می‌سازند.

اینجا است که گوگل دست‌به‌کار شده و اپی کوچک و کاربردی را عرضه می‌کند. این اپلکیشن به شما امکان آن را می‌دهد که به‌راحتی در دستگاه خود به جستجو بپردازید، آن‌هم نه با تایپ کردن، بلکه با نوشتن چیزی که می‌خواهید.

در ادامه مطلب با گویا آي تی همراه باشید.

گام اول: این برنامه رایگان را دانلود کنید.

فرقی نمی‌کند که از گوشی اندروید استفاده می‌کنید و یا از تبلت، کافی است این برنامه رایگان را دانلود کرده و آغاز کنید به کار.

گام دوم: برنامه را نصب کنید.

در حین نصب بخشی مربوط به شرایط و ضوابط ارائه می‌شود که برای ادامه نصب باید با شرایط آن موافقت کنید.
سپس صفحه‌ای باز می‌شود که در آن می‌توانید برای برنامه تعریف کنید که چه آیتم‌هایی را در لیست جستجو بگنجاند. این آیتم‌ها می‌توانند لیست مخاطبان، برنامه‌ها، تنظیمات، موارد مربوط به آهنگ‌ها و مرورگر شما باشند.
بنویسید G، Gmail را بازکنید!

 

گام سوم: ترسیم کنید تا سرچ کند.

لیست برنامه‌ها که بالا آمد، شروع کنید به نوشتن کلمه موردنظر خود. بنویسید G..M…A…I…L . به انتها نرسیده برنامه چیزی که به دنبال آن هستید را برایتان پیدا می‌کند.

بنویسید G، Gmail را بازکنید!

 

بنویسید G، Gmail را بازکنید!

 

 

گام چهارم: بخش جستجو با تکان دادن گوشی فعال می‌شود.

متأسفانه این برنامه بر روی صفحه اصلی کار نمی‌کند، اما شیوه‌ای جالب برای باز شدن آن در نظر گرفته‌شده است. با دو بار خوابیده و ایستاده کردن دستگاه خود قسمت مربوط به جستجو باز می‌شود.

بنویسید G، Gmail را بازکنید!
بنویسید G، Gmail را بازکنید!

 

 

در انتها باید بگوییم که تنها ایراد برنامه این است که تضمینی وجود ندارد که روی هر دستگاه اندرویدی کار کند، پس ممکن است بر روی گوشی شما کار نکند. خوبی آن این است که رایگان بوده و امتحانش ضرری ندارد، اگر از ایده برنامه خوشتان آمده، دانلود کنید و ببینید بر روی دستگاه شما کار می‌کند یا نه.

بنویسید G، Gmail را بازکنید!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *