تصاویری از GTA V بدون بافت گرافیکی

تصاویری از GTA V بدون بافت گرافیکی
  • 1393/11/11
  • نادر عظیمی
  • 0

آیا شما تا بحال بازی را مشاهده کردید که بدون بافت باشد؟ به خصوص اینکه بازی موردنظر عنوان محبوب و پرطرفدار شرکت راکستار گیمز یعنی GTA V باشد. این بازی طی سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل هفتم و هشتم منتشر شد و مارس امسال برای PC منتشر می گردد.

در این بین هنرمندی به نام Kim Laughton دست به انجام ایده ای جالب زده است. وی یک پروژه به نام los_santos.obj خلق نمود. این پروژه حذف بافت یا هم تکسچر گرافیکی از تصاویر بازی بود. شما در تصاویر محیطی از شهر لس سانتوس GTA V را مشاهده می کنید که یکسره سیاه و سفید است و جزئیاتی در آن مشخص نیست. بسیاری وقتی تصاویر را مشاهده می کنند به یاد بازی پلتفرمر Limbo می افتند و شاید شما نیز جز همین افراد باشید.

در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

آقای Kim Laughton این پروژه را در نمایشگاه Monadigital کشور چین به نام Flanetrie به نمایش عموم قرار داد و شما نیز می توانید به این نمایشگاه رفته و از تصاویر لذت ببرید. عنوان GTA V در سپتامبر ۲۰۱۳ برای PS3,XBOX 360 منتشر شد و در نهایت نوامبر امسال برای PS4 و XBOX ONE عرضه شد. علاوه بر این پلتفرم ها نسخه PC نیز در کار است که برای انتشار در مارس امسال برنامه ریزی شده است.

شما می توانید در ادامه تصاویر را تماشا کنید:

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *