تلفن هوشمند LG G4 با صفحه نمایش 3K عرضه خواهد شد (شایعه)

تلفن هوشمند LG G4 با صفحه نمایش 3K عرضه خواهد شد (شایعه)
  • 1393/11/11
  • مبين
  • 0

ال جی جی 3 اولین گوشی هوشمند اندرویدی با صفحه نمایش QHD بود که در واقع عملکرد بسیار خوبی را داشت و محبوبیت فراوانی را میان کاربران ال جی دارد. حال به نظر می رسد که این شرکت به دنبال چیز تازه ای برای پرچم دار آینده خود یعنی ال جی جی 4 است.

باتوجه به MyLGPhones و شایعات منتشر شده این گوشی هوشمند با شماره مدل LG-VS999 نیز فاش شده است که دارای وضوح 2880×1620 پیکسل است که اصطلاحا 3K نامیده می شود.

باتوجه به این که LG VS985 که شماره مدل ال جی جی 3 نسخه واریزون است فرصت خوبی است که LG-VS999 یعنی ال جی جی 4 با نسخه واریزون نمایان شود. متاسفانه اطلاعات صفحه نمایش این دستگاه تایید نشده است و می توان گفت که در حال حاضر جی 4 دارای دو هویت است.

گفته شده است که نسل آینده سری جی شرکت ال جی در سه ماهه دوم سال جاری ظاهر می شود که قطعا با تاریخ گفته در رویداد MWC 2015 نیز رسمی خواهد شد. همانطور که می دانید ال جی جی 3 در اواسط سال گذشته یعنی 2014 روانه بازار شد و انتظار می رود که جانیشن این دستگاه حدقل یک سال یا نزیک به یک سال بعد از جی 3 عرضه شود. حال تنها سوال موجود این است که آیا ال جی جی 4 به صفحه نمایش 3K مجهز است یا این اخبار شایعه است؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *