Outlook در اندروید و iOS به همین زودی به لیست برترین اپلیکیشن ها پیوست!

Outlook در اندروید و iOS به همین زودی به لیست برترین اپلیکیشن ها پیوست!
  • 1393/11/11
  • مجتبی
  • 0

چند روز پیش بود که مایکروسافت نسخه جدید از اپلیکیشن مدیریت ایمیل Outlook خود را برای iOS و اندروید منتشر نمود و خبر آن را هم در گویا آی تی خدمت شما اعلام کردیم. اپلیکیشن یاد شده در بخش برنامه های دسکتاپ، برترین و محبوبترین است و اکنون هم به صورت رسمی در پلتفرم های اندروید و iOS جای خوبی بین کاربران باز نموده.

در بخش برترین اپلیکیشن های جدید اپ استور اپل، که به کاربران کمک می کتد تا راحت تر موارد جدید و محبوب را بیابند، اپلیکیشن Outlook در بخش ویژه این قسمت قرار گرفته و نیز در بخش برترین اپ های جدید در این فروشگاه، در این این لحظه رتبه ۱۵ را دارد. تمامی این اتفاقات تنها پس از ۱۲ ساعت از قرار گرفتین اپلیکیشن مدیریت ایمیل outlook در اپ استور روی داده! رشد محبوبیت و دانلود این اپلیکیشن با توجه به اینکه تا کنون ۱۲۰۰ نقد بر آن نوشته شده بسیار خوب بوده و پیشبینی شده به همین صورت هم ادامه یابد.

اما در فروشگاه گوگل پلی اوضاع از چه قرار است؟ تا کنون در این فروشگاه بیش از ۲۵۰۰ نقد برای اپلیکیشن Outlook نوشته شده و امتیاز کلی ۴ را از ۵ کسب نموده است.

البته این اولین باری نیست که مایکروسافت توانسته به رتبه های برتری در اپ استور اپل دست یابد. هنگامی که این شرکت مجموعه اپلیکیشن های آفیس را در سال گذشته برای پلتفرم اپل منتشر نمود هم خیلی زود توانست به لیست برترین ها راه یابد. با توجه به این محبوبیت بنظر می رسد سرویسی که گوگل برای اندروید و iOS ایجاد کرده، از اپلیکیشن های پیشفرضی که برای این منظور وجود دارند خیلی بهتر عمل کرده. حالا دیگر می توان اعلام کرد که Outlook وارد رقابت با برترین اپلیکیشن های مدیریت ایمیل تحت اندروید و iOS شده و طی روزهای آینده می توان دریافت که چه کسی برنده نهایی خواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *