سامسونگ تبلت Galaxy Tab 4 را ۶۴ بیتی می کند

سامسونگ تبلت Galaxy Tab 4 را ۶۴ بیتی می کند
  • 1393/11/11
  • مجتبی
  • 0

تبلت گلکسی تب ۴ در دو مدل ۱۰/۱ اینچی و ۸ اینچی توسط سامسونگ تولید و عرضه شه و حالا این دو محصول در لیست بنچمارک GFXBench  قرار گرفته اند که باعث شده یک مورد جدید را از آنها بفهمیم. هر دو دستگاه یاد شده در بنچمارک صورت گرفته، از پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ بهره برده اند.

اما در تبلت گلکسی تب ۴ هفت اینچی، بجای استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰، برنامه سامسونگ این است که از جیپ PXA1908 ساخت Marvell Armada Mobile استفاده نماید. این پردازنده ۴ هسته ای بوده و از معماری Cortex A-53 بهره می برد. با این تغییر در محصول مورد اشاره، نام مدل آن به SM-T239 بروزرسانی شده و نیز نام خود دستگاه هم به Galaxy Tab 4 Lite 7.0 LTE مبدل گشته.

استفاده از چیپ Marvell در تبلت ها، موضوع جدید نیست. چیپ Marvell PXA 1088 در مدل وای فای تبلت گلکسی تب ۴ هفت اینچی مورد استفاده قرار گرفته که باعث می شود دستگاه یاد شده بتواند از شبکه هایی نظیر TD-LTE, FDD-LTE, 3G, TD-SCDMA و GSM براحتی پشتیبانی نماید.

انتظار می رود تبلت مورد بحث با اندروید ۴/۴/۴ عرضه شود. هنوز اخبار و اطلاعات بیشتری در اینباره از سوی سامسونگ منتشر نشده و نیز جزئیاتی از زمان عرضه و یا قیمت آن بیان نشده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *