بازی Car Toon Town برای اندروید

بازی Car Toon Town برای اندروید
  • 1393/11/12
  • تیم گویا آي تی
  • 0

ابزارهای اندرویدی این روزها بسیار از کارکرد اصلیشان دور شده اند. هر روزه شاهد افزایش کارایی این محصولات هستیم و اکنون دستگاه های پرچمدار اندرویدی از نظر قدرت گرافیکی به حدی هستند که می توان بازی هایی با کیفیت بسیار بالا در آنها انجام داد. بازی های موبایلی طرفداران خود را همیشه داشته. از قدیمی ترین های آن بر روی سیستم عامل های جاوا و سیمبیان تا بازی های گرافیکی دیتادار امروزی.

اما در میان سیل عظیم بازی ها، آنهایی که در سبک اتومبیل رانی هستند بسیار محبوب بوده و طرفداران زیادی دارند. اندروید به دلیل گستردگی خود صدها و یا حتی هزاراون بازی مختلف در سبک ماشین سواری دارد. اما همه آنها از کیفیت لازم برخوردار نیستند.

بازی Car Toon Town یکی از بازی های جذاب در سبک مورد بحث است. گرافیک این بازی به اندازه ای جذاب هست که شما را ساعت ها میخ کوب گوشی نماید. اما مانند اکثر بازی های اتومبیل رانی در اندورید، تقریبا همان سبک آنها را اجرا می کند. در حالت بی انتها شما می توانید تا آنجا که تصادف شدیدی نداشته باشید، بازی کنید. این حالت برای رقابت های آنلاین طرفداران بسیار دارد. می توانید خود را در بین بازیکنان جهانی بازی یاد شده به چالش بکشید و ببینید رتبه جهانی شما چقدر خواهد شد.

این بازی دارای ۱۴ نوع ماشین مختلف است که می توانید در بخش های گوناگون از آنها استفاده کنید. قابلیت خوب دیگر Car Toon Town امکان سفارشی سازی ماشین ها است. یعنی می توانید با کسب امتیاز، موتور و سایر قسمت های هر ماشین را به دلخواه خود ارتقا دهید. از نظر سبک های بازی نیز موردی وجود ندارد که شما در بازی های دیگر دیده باشید و در بازی مورد بحث وجود نداشته باشد. این بازی دارای سه محیط مختلف است و امکانات بیشمار آن ساعت ها سرگرمی برای شما تدارک دیده است.

noskhe-android-w19

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *