دستیار صوتی Google Now بروزرسانی شد و حالا از اپلیکیشن های شخص ثالث پشتیبانی می کند

دستیار صوتی Google Now بروزرسانی شد و حالا از اپلیکیشن های شخص ثالث پشتیبانی می کند
  • 1393/11/12
  • مجتبی
  • 0

کارت های دستیار صوتی Google Now امکانی است که سیستم عامل اندروید را بسیار کاربری تر می کند. شما با استفاده از آنها می توانید از برنامه ی پروازهای مورد نظرتان از طریق اطلاع رسانی هوشمند آگاه شوید. همچنین می توانید وضعیت بسته های پستی خود را بررسی کنید (البته نه در ایران!). از دیگر قابلیت های کرت های گوگل ناو می توان به دریافت اطلاعات مشخص از طریق جستجو، تبدیلگر واحدهای مختلف پولی سراسر دنیا به یکدییگر و … اشاره نمود.

در هر حال موردی که در بخش کارت های دستیار صوتی گوگل وجودش احساس می شد، عدم پشتیبانی از اپلیکیشن های شخص ثالث بود. اکنون اما اپلیکیشن های دیگر نیز می توانند اطلاعات کاربردی خود را از طریق کارت های Google Now به کاربر نمایش دهند. گوگل با بروزرسانی جدیدی که برای دستیار صوتی خود عرضه کرده امکان یاد شده را به ان افزده است.

بنا به اعلام گوگل، از امروز اپلیکیشن گوگل ناو می واند به شما کمک کند تا اطلاعات بیش از ۴۰ اپلیکیش دیگر را هم در آن ببینید. در یک نگاه کلی کارتهای دستیار صوتی گوگل می توانند در تمام لحظات زندگی‌تان به شما کمک کنند. می توانند اطلاعات مفیدی به شما ارائه کنند درست زمانی که به آن اطلاعات نیاز داشته باشید. همچنین گوگل اشاره کرده اپلیکیشن های Lyft, Airbnb, Pandora, Duolingo و بسیاری دیگر اکنون با سرویس یاد شده همخوانی دارند و بخوبی با آن کار می کنند.

اما این همه ماجرا نیست! گوگل همچنین برنامه ای دارد تا کارت های بیشتری را برای افزایش قابلیت ها و کارایی دستیار صوتی‌اش اضافه نماد. اما این بروزرسانی جدید احتمالا در طی هفته های آینده از راه می رسد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *