MSI از نسخه Limited Edition دو کارت گرافیک GeForce GTX 970 و 960 رونمایی کرد

MSI از نسخه Limited Edition دو کارت گرافیک GeForce GTX 970 و 960 رونمایی کرد
  • 1393/11/12
  • میلاد جهاندار
  • 0

شرکت تایوانی MSI به مناسبت فروش 100 میلیون کارت گرافیک مبتنی بر تراشه گرافیکی انویدیا از نسخه Limited Edition دو کارت گرافیک GeForce GTX 970 و 960 خود به رنگ سبز رونمایی کرده است.

هر دوی این کارتها از خنک کننده Twin Frozr V شرکت MSI با فناوری Zero Frozr و طراحی Torx Fan که برنده جایزه بهترین فناوری خنک کننده کارت گرافیک در بازی بوده بهره می برند. این دو کارت همچنین از ظاهری منحصربفرد برای نسخه Limited Edition بودنشان برخوردارند که نظر هر گیمری را به خود جلب می کند. البته هدف MSI از رونمایی دو کارت MSI GTX 960 GAMING 100 ME  و MSI GTX 970 GAMING 100 ME قدردانی از طرفداران برای حمایت چند ساله و فروش 100 میلیون کارت گرافیک مبتنی بر تراشه انویدیا  بوده که مفهوم رنگ سبز همان رنگ لوگوی انویدیاست. دو کارت گرافیک مذکور هم اکنون در فروشگاه برای خرید در دسترس هستند.

مفهوم 100 Million Edition

همکاری دو شرکت انویدیا و MSI به دهه 90 میلادی بازمی گردد. پیش از آن کارتهای گرافیکی Geforce با همکاری بین انویدیا وRiva TNT تولید می شدند. در طول سالهایی که انویدیا و MSI با یکدیگر همکاری کردند شرکت MSI بهترین فناوری خنک کننده و ظاهری جذاب را برای کارتهای Geforce تدارک دیده است. MSI در نهایت سال 2008 از خنک کننده Twin Frozr رونمایی نمود که خنک کننده Twin Frozr V در حقیقت تکامل یافته این خنک کننده است. باتوجه به گزارشات منتشر شده شرکت MSI یکی از محبوب ترین برنده های کارت گرافیک در بسیاری از مناطق می باشد. فروش 100 میلیون کارت گرافیک مبتنی بر تراشه گرافیکی انویدیا نشان از عملکرد فوق العاده MSI در طول چند دهه است.

شما می توانید در ادامه تصاویر هر دو کارت گرافیک را که ظاهری جسورانه و قدرتمند داشته و رنگ دلنشینی دارد مشاهده نمایید و اگر از گیمرهای سرسخت می باشید قطعا با مشاهده تصاویر لذت خواهید برد:

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 0 دیدگاه
  1. واقعا MSI از نسخه Limited Edition دو کارت گرافیک GeForce GTX 970 و ۹۶۰ رونمایی کرد رو خوب اومدی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *