روزنگار؛ حقایق پنهان هکرها/اندروید ۵ برای گلکسی اس ۴ و بیشتر

روزنگار؛ حقایق پنهان هکرها/اندروید ۵ برای گلکسی اس ۴ و بیشتر
  • 1393/11/12
  • مجتبی
  • 0

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

۴ حقیقتی که هکرهای شبکه بیسیم نمی خواهند شما بدانید

u44rl

این روزها استفاده از شبکه های بی سیم برای اتصال به اینترنت بیار کاربرد دارند. برای امنیت چنین شبکه هایی روش های مختلفی وجود دارد که مرسوم ترین آنها استفاده از قابلیت های رمزنگاری اطلاعات رسال شده و دریافت شده است. اما آیا می دانید این روش نیز قابل نفوذ است و نکته همینجاست که هکرها نمی خواهند شما آن را بدانید تا بتوانند راحتتر به شبکه بی سیم‌تان نفوذ کنند. در این مقاله که توسط مرتضی بیاتی از گویا آی تی به رشته تحریر در آمده با حقایق پنهانی در مورد شبکه های بی سیم آشنا می شوید.

آپدیت اندروید ۵ آبنبات چوبی برای گلکسی اس ۴ از راه رسید

lollipop-s4-russia

اندروید ۵ چند ماهی است که منتشر شده و شرکت های مختلف آن را غالبا برای پرچمداران خود آماده و عرضه می کنند. بسیاری از محصولات خانواده گلکسی سامسونگ همیشه به نسخه جدید اندروید بروز رسانی شده اند. چندی پیش گلکسی نوت ۳ اندروید ۵ را رسما دریافت کرد و حالا نوبت به گلکسی اس ۴ رسیده. اگر از دارندگان این محصول هستید خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می دهیم.

آسیب پذیری “شبح” برنامه های PHP و وردپرس را نیز تهدید می کند

ghost-glibc-vulnerabilitywordPress

زبان های برنامه نویسی اسکریپتی و نیز سیستم عایی که با این زبان ها نوشته می شوند هیچ گاه بدون اشکال نبوده اند.  یک حفره امنیتی خطرناک GHOST در کتابخانه GNU C glibc که بصورت گسترده ای در انواع نسخه های لینوکس مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجا که امروزه بسیاری از وب سایت های دنیا با سیستم سیستم مدیریت وب سایت وردپرس تهیه می شوند و نیز این سیستم بر پایه‌ی PHP نوشته شده، گفته می شود که از آسیب پذیری یاد شده در امان نیست. اگر می خواهید با این حفره امنیتی بیشتر آشنا شوید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

تصاویری از رابط کاربری جدید واتزاپ به همراه تماس صوتی

WhatsApp (1)

اپلیکیشن های پیامرسان این روزها بین کاربران سراسر دنیا محبوبیتی زیاد یافته اند. یکی از محبوبترین آنها واتزاپ است که بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر طبق آمارهای اعلام شده، کاربر دارد. این پیامرسان به دلیل ساده بودن و داشتن امکانات مناسب، باعث شده خیلی ها با آن جذب شوند. اما در رقابت این حوزه که وایبر و لاین و … تماس صوتی را نیز به کاربرانشان ارائه می دهند، واتزاپ یک گام عقب است. از چندی پیش شایعاتی مبنی بر اضافه شدن سرویس تماس صوتی به واتزاپ شنید می شد و حالا تصاویری منتشر شده که نشان می دهد شایعه یاد شده به حقیقت بسیار نزدیک شده است.


 

این بود خلاصه مهمترین خبرهای امروز. شما می توانید در ادامه، سایر مطالب منتشر شده امروز را مشاهده و در صورت نیاز به آنها مراجعه کنید.

نسخه مخصوص کودک اپلیکیشن Vine عرضه شد

دکوری ها در کلش آف کلنز به چه کار می آیند؟ آشنایی با ویژگی ” قیفی” دکوری ها

دستیار صوتی Google Now بروزرسانی شد و حالا از اپلیکیشن های شخص ثالث پشتیبانی می کند

بازی Car Toon Town برای اندروید

گلکسی نوت Edge در اوایل ماه آینده در مالزی عرضه میشود

فروش گوشی وان‌پلاس وان از این پس بدون برند سایانوژن خواهد بود

گوگل آمار جدیدی از اپلیکیشن مدیریت ایمیل Inbox منتشر کرد؛ ۷۰ درصد کاربران اندرویدی هستند

نقد و بررسی کامل اپلیکیشن Vocab Monster

رونمایی بایواستار از کارت گرافیک GeForce GTX 750 Ti Gaming OC

BMW مشکل امنیتی خودروهای هوشمندش را رفع نمود

MSI از نسخه Limited Edition دو کارت گرافیک GeForce GTX 970 و ۹۶۰ رونمایی کرد

زندگی با Galaxy Note Edge | قسمت اول

ورزش نگار؛ از ورود مایلی کهن به اتحاد درخشان تا خروج کارلوس کی روش از ایران

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *