ورزش نگار؛از ورود مایلی کهن به اتحاد درخشان تا خروج کارلوس کی روش از ایران

ورزش نگار؛از ورود مایلی کهن به اتحاد درخشان تا خروج کارلوس کی روش از ایران
  • 1393/11/12
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

ورود مایلی کهن به اتحاد درخشان – قلعه نویی :با کروش حتی به یونان آسیا هم تبدیل نشدیم!

مایلی کهن

اما جدا از اظهار نظر قلعه نوعی که با کی روش هیچوقت موافق نبود، مصاحبه ای با محمد مایلی کهن برگزار شده که در آن از وی به دلیل سکوتش در ماجرای ماندن یا رفتن کی رشو سوالاتی پرسیده شده. در پاسخ به اولین سوال که چرا وی سکوت کرده اعلام کرده که هیچگاه در پایان جام ها حرفی نزده و از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران نقدی نداشته. او همچنین اضافه می کند که خیلی ها فکر می کنند به دلیل نداشتن سمت از حرف زدن خودداری می کند ولی اینطور نیست. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

ماتری در یوونتوس، بوریلو در جنوا

dc8ee727-2f01-3a9f-bfd2-fd4b9a1dd629

با خبری که توسط وب سایت رسمی باشگاه جنوا اعلام شد، انتقال الساندرو ماتری مهاجم گلزن این تیم به تیم یوونتوس نهایی شد. سر انجام پس از چندین جلسه صحبت در این مورد مدیرعامل باشگاه مذکور راضی شد تا این بازکین به تیم یونتوس ملحق شود. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

روزبهانی پس از کسب سهمیه المپیک : مزد ماه ها تمرینم را گرفتم

۱۰۰۰۶_orig

سر انجام در یک نبرد به تمام معنا در رشته مشت زنی، احسان روزبهانی بوکسور بسیار معروف و محبوب کشورمان توانست پس از ۸ راند نفس گیر و در حالی که بی نی وی شکسته شده بود با غرور فراوان برنده شده و سهمیه المپیک را کسب نماید. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

کارلوس کروش از ایران رفت

۱۴-۵-۱۱-۱۴۵۰۵۶۲-۱-۲۰۱۳۱۰۹۱۲۲۴۸

حالا که بازی های جام ملت های آسیا تمام شده یک دو دسته‌گی بین افراد مسئول و سرشناس فوتبال کشورمان برای حمایت یا عدم حمایت از کی روش ایجاد شده است وی به تعطیلات بعد از بازی های جام ملت ها رفته و در طی جلسه اش با کفاشیان بیان داشته یا باید شرایط را برایش فراهم کنند یا با توافقی دو طرفه قرار داد را فسق نمایند. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

در ادامه نیز می توانید لینک مطالب دیگری که امروز در گویا ورزش منتشر شده را مشاهده کنید.

رسایی : برکناری نبی کافی نیست ، به تخلفاتش حتما رسیدگی می کنیم!/ بیش از بیست میلیارد تومان پول فدراسیون در حسابی در خارج از کشور است!

تماس رییس کمیته اخلاق با قلعه نویی، درخشان و کروش: لطفا علیه هم مصاحبه نکنید!

گزارش مراسم تودیع و معارفه امروز فدراسیون فوتبال

منتقد جدید کارلوس کروش از استقلال آمد: میلاد فخرالدینی!

نیلسون به پرسپولیس دو هفته وقت

هشدار رییس سازمان مالیاتی : تا کروش مالیات نداده با او خداحافظی نکنید

روزنامه های ورزشی یکشنبه دوازدهم بهمن ماه ۹۳

۴ تساوی و یک برد در لاشامپیونه

بازگشت تیم موفق داوری کشورمان

در پایان نیز مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *