صفحه نمایش گلکسی اس ۶ احتمالا ۵ اینچی خواهد بود

صفحه نمایش گلکسی اس ۶ احتمالا ۵ اینچی خواهد بود
  • 1393/11/13
  • تیم گویا آي تی
  • 0

روز به روز به زمان برگزار شدن نمایشگاه سالانه MWC 2015 نزدیک تر می شویم و با توجه به اخبار و شایعات فراوانی که تا کنون شنیده ایم قرار است تا سامسونگ ششمین نسل پرچمدار کهکشانی خود را معرفی نماید. همچنین حرفایی هم مبنی بر احتمال معرفی نسخه‌ی خمیده تلفن هوشمند مورد بحث با نام Galaxy s6 Edge به میان آمده که شبیه به Note Edge بوده ولی در هر دو طرف نمایشگر دارای خمیدگی است.

در طی اخباری که قبلا برایتان در گویا آي تی منتشر کردیم، بارها مشخصات اجتمالی پرچمدار جدید سامسونگ را بر طبق گفته منابع مختلف اعلام نمودیم. حالا یک خر جدید منتشر شده که بیان داشته صفحه نمایش گلکسی اس ۶ به احتمال خیلی زیاد ۵ اینچی خواهد بود.

در ادامه مطلب با گویا آي تی همراه باشید.

سرویس آنلاین Zauba که یک ابزار آمارگیری بسیار مهم برای وب سایت ها است، در لیست خود دستگاهی با نام مدل SM-G920V Galaxy S6 را ثبت کرده که از صفحه نمایشی ۵ اینچی بهرمند بوده است. اگر این خبر صحت داشته باشد به معنای آن است که در نسل جدید پرچمدار کهکشانی های سامسونگ، شاهد کاهش ۰/۱ اینچی نسبت به گلکسی اس ۵ خواهیم بود.

اگر چنین اتفاقی روی دهد هنوز اطلاعی در دسترس نیست که هدف سامسونگ از انجام آن چه خواهد بود. اما احتمالا برای جبران کاهش فروش گلکسی نوت ۴ اینبار با کاهش اندازه صفحه نمایش کاربرانی برای بهره بردن از ویژگی های صفحه نمایش های بزرگ مجبور به استفاده از سری نوت خواهند شد. در واقع با وجود صفحه نمایش ۵/۱ اینچی گلکسی اس ۵ نیاز بسیاری رفع می شد و همین مورد یکی از دلایل مهم کمتر شدن فروش گلکسی نوت ۴ بود.

سایر مشخصات گلکسی اس ۶ شامل صفحه نمایش Super AMOLED با کیفیت QHD، چیپ پردازنده مرکزی اگزینوس ۷۴۲۰ که ۶۴ بیتی و ۸ هسته است و ۳ گیگابایت حافظه رم پردازشی است. همچنین اعلام شده فضای ذخیره سازی داخلی مدل پایه این محصول ۲۰ گیگابایت است و دوربین اصلی آن ۲۰ مگاپیکسلی است و قادر به ضبط ویدئوهای 4K نیز هست. دوربین جلویی این تلفن هوشمند نیز به احتمال زیاد ۵ اینچی است و نیز دستگاه یاد شده از شبکه های بسیار پرسرعت LTE cat.10 پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *