شرکت Oppo نگران مدل های قلابی تلفن های هوشمند Find 7 و N3

شرکت Oppo نگران مدل های قلابی تلفن های هوشمند Find 7 و N3
  • 1393/11/13
  • مجتبی
  • 0

معمولا مدل های تقلبی تلفن های هوشمند اساسا شبیه به دستگاه های شرکت هایی نظیر اپل و سامسونگ هستند، اما گاهی پیش می آید که تولید کنندگاه کوچک هم از این قائله جان سالم به در نمیبرند و محصولات تولیدی آنها نیز به صورت قلابی و بی کیفیت به بازارها عرضه می شود. شرکت چینی Oppo تعدادی تلفن هوشمند خوب را تولید نموده که حالا توسط یکسری شرکت کوچک مدل های جعلی آن ها ساخته شده است.

اخیرا شرکت مورد بحث به دو تلفن هوشمند Find 7 و N3 اشاره نموده که در مورد مدل های قلابی آنها نگران است. بر اساس اعلام این شرکت ۶۴۴ مدل مختلف از محصولات Oppo اکنون توسط شرکت های عموما بی نام و نشان تولید شده اند و قطعا این وضعیت فروش محصولات اصلی را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.

بر طبق مشاهدات، شرکت یاد شده قصد دارند راهی برای حل مشکل مورد بحث بیابد که بر اساس اعلام Oppo قرار است مدل های قلابی را از مشتریان دریفا نماید و مدلی اصلی به آنها بدهد. البته قطعا این معامله به صورت سر به سر نیست و آنها باید علاوه بر دستگاه قلابی خود مبلغی را هم اضافه پرداخت کنند.

هر دو تلفن هوشمند Oppo Find 7 و Oppo N3 در سال گذشته رونمایی شدند و در بخش های مختلفی از سراسر جهان عرضه گشتند. قابلیت دوربین چرخان محصولات بالارده و جدید شرکت یاد شده، از جمله مواردی است که مشتریان آن را فقط در دستگاه های تولیدی Oppo دیده اند و این شرکت با چنین ویژگی ای شهرت دارد.

البته بسیاری از افراد اکنون گول مدل های تقلبی را نمی خورند. اما برخی هم حاضر هستند در ازای پرداخت پول کمتر دستگاهی با کیفیت را دریافت کنند که بعد از خرید متوجه اشتباه خود می شوند. متاسفانه گوشی های تقلبی و بی کیفیت در بازارهای مختلف کشورهای در حال توسعه بیشتر از سایر کشور ها عرضه می شوند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *