گویا آی تی رخت نو بر تن کرد؛ سخنی با شما کاربران

گویا آی تی رخت نو بر تن کرد؛ سخنی با شما کاربران
  • 1393/11/14
  • مجتبی
  • 4

قبل از هر چیز امیدواریم هر کجا که هستید همیشه خوش و خرم باشید. مدت هاست که گویا آی تی در وب فارسی به تولید مجتوای غنی در زمینه تکنولوژی و فناوری می پردازد. حالا پس از مدت ها تلاش تیم گویا آي تی بالاخره قالب سایت را بروز کردیم تا بهانه ای باشد برای اینکه با انرژی بیشتر و فعال تر از قبل در خدمت شما کاربران گرامی باشیم.

سعی نموده ایم در این قالب جدید نقطه نظرات کاربران را در نظر بگیریم و تا جایی که امکان داشته آن را سبک و بهینه سازی کرده ایم. امیدواریم از قالب جدید گویا آي تی راضی باشید. لازم به ذکر است که باز هم دست از توسعه بر نمیداریم و هر روز تغییراتی جزئی را برای بهبود بیشتر ظاهر وب سایت و رابط کاربری آن انجام می دهیم.

سیستم ثبت نام در گویا آی تی از هم اکنون فعال شده و با مراجعه به بخش ثبت نام یا ورود می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. یک نکته بسیار مهم این است که در گویا آي تی امکانی را فراهم کرده ایم که از طریق آن می توانید بدون ثبت نام و تنها با استفاده از اکانت گوگل، یاهو و اینستاگرام خود در سایت ثبت نام کرده و یا وارد شوید!

سیستم امتیازات کاربری هم برای کسانی که به عضویت گویا آي تی درآیند فعال خواهد شد و به ازای بازدید از سایت و درج نظر در مطالب می توانید امتیازات خود را افزایش دهید. در طی هر چند وقت یکبار هم برای قدردانی از کاربران فعال، هدایایی را از طرف گویا آي تی به رسم یادبود خدمت شما تقدیم می کنیم.

در نهایت تیم گویا آي تی همیشه آماده شندین نظرات و پیشنهادات شماست. لطفا در بخش دیدگاه ها نظر و پیشنهاد یا انتقادات خود را اعلام نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. من مطالبتون رو معمولا هر روز میخونم ولی تا الان نظری نذاشته ام.
    مطالبتون خیلی عالی و به روز هستند و از شما تشکر میکنم…
    قالب جدید هم خیلی خوبه ولی اگه امکانش هست تیتر مطالب رو توی صفحه ی اصلی درشت تر کنید.

  2. حالا که با موبایل دارم وبلاگ رو مرور می کنم، می بینم که خیلی بهتر شده. تا ببینم روی دسکتاپ چطوره.

  3. سلام.
    قالب قبلی تون خیلی شلوغ بود و خوندن نوشته ها رو خیلی سخت کرده بود. شخصا ترجیح میدادم صرفا مطالب رو از طریق خبرنامه دنبال کنم.اما الان خیلی خوب شده.
    پیشنهاد میکنم فونت نوشته ها رو هم همین فونت قالب سایت بزارین یا فونت دیگه ای که قابلیت خوندن بالایی داشته باشه. الان برای من تاهومای بولد دیده میشه. با تشکر از شما مسئولان محترم سایت گویا آی تی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *