چطور یک سطل زباله برای دستگاه اندروید خود داشته باشم؟

چطور یک سطل زباله برای دستگاه اندروید خود داشته باشم؟
  • 1393/11/14
  • مریم موید
  • 1

همه ما آیکون Recycle Bin ویندوز را می‌شناسیم. با استفاده از آن می‌توانیم فایلی را حذف کرده و چنانچه از کرده خود پشیمان شدیم آن را بازگردانیم سر جای اولش. البته اغلب، فایلی را حذف می‌کنیم که دیگر به آن نیازی نداریم، اما آیا تابه‌حال برای شما پیش نیامده که به‌اشتباه تصویر، ویدئو، پیام و یا شماره تلفنی را پاک‌کرده باشید؟ اینجا است که داشتن یک سطل زباله می‌تواند به دادمان برسد.
این ابزار به‌طور پیش‌فرض در دستگاه‌های اندروید وجود ندارد و اگر به‌اشتباه گزینه Delete را انتخاب کنید آن فایل، تصویر یا متن برای همیشه از دستگاه شما حذف می‌شود.
درست است که خود دستگاه این ویژگی را ندارد اما انعطاف اندروید و اپ های متنوعی که برای این سیستم‌عامل ارائه می‌شوند همواره نواقص و کمبودها را پوشش داده و نیاز کاربران را برطرف می‌سازد.
یکی از بهترین اپ های رایگانی که در این زمینه وجود دارد Dumpster است. کارکرد آن دقیقاً مانند کارکرد آیکون Recycle Bin در ویندوز است. با استفاده از آن می‌توانید تمام فایل‌ها، متن‌ها، پیام‌ها، شماره‌ها، موزیک‌ها و تصاویری که به‌اشتباه حذف کردید را بازگردانید. دیگر پشیمانی‌ای به بار نخواهد آمد.

چطور این ویژگی را بر روی دستگاه اندروید خود داشته باشیم؟

اگر دستگاه شما روت شده است، گزینه “Allow Root Access” را فعال کنید تا برنامه به‌خوبی کار کند.

332.2 332.3

و اما مراحل کار:

1. این برنامه رایگان را بر روی گوشی و یا تبلت اندروید خود نصب کنید.
2. پس از نصب برنامه، شرایط و ضوابط آن را بپذیرید.
3. در صفحه ابتدایی نصب، نوع فایل‌هایی که می‌خواهید پس از پاک‌سازی امکان بازیابی داشته باشند را مشخص کرده و گزینه Next را انتخاب کنید.

همین! حالا این برنامه کاربردی را بر روی دستگاه خود دارید و می‌توانید با خیال راحت فایل‌ها را حذف کنید و مطمئن باشید که حتی اگر اشتباهی رخ دهد نیز راه بازگشتی دارید. کافی است در این مواقع گزینه Restore را انتخاب کنید تا چیزی که حذف کرده‌اید به‌جای اول خود بازگردد.

چطور یک سطل زباله برای دستگاه اندروید خود داشته باشم؟

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. هفته پیش نصب کردم خیلی ازش راضیم، فایل یا apk رو مشخص و گزینه restore رو می زنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *