HTC اعلام کرد: آیفون خیلی خسته کننده است

HTC اعلام کرد: آیفون خیلی خسته کننده است
  • 1393/11/14
  • میلاد جهاندار
  • 0

امروز بازار تلفن های همراه بسیار گسترده شده است و هر کدام از قابلیت ها و ویژگی های بسیاری خوبی برخوردارند که انتخاب مخاطب را از بین آنها سخت می کنند. اما به تازگی شرکت HTC بیانیه ای منتشر کرده که اغراق آمیز و نفرت برانگیز است.

همانطور که می دانید اپل در روزهای اخیر گزارش مالی سه ماهه گذشته خود را منتشر کرده که نشان می داد پرفروشترین تلفن همراه هوشمند است. این شرکت اعلام کرده بود طی سه ماهه گذشته بیش از 74میلیون دستگاه تلفن هوشمند آیفون به فروش رسانده و به همین دلیل در فروش تعداد تلفن هوشمند با سامسونگ که در جایگاه دوم پرفروش ترین تلفن هوشمند قرار گرفته بود گرفتار شدند. این میزان فروش قطعا موجب حسادت رقبا می گردد و HTC نیز یکی از رقبایی بوده که حسادت ورزید.

زیرا به تازگی آقای Jeff Gordon یکی از افراد مهم شرکت HTC از طریق صفحه رسمی توییترش دستاورد اپل در فروش عظیمش را به رسمیت شناخته است. اما متاسفانه به شکل حسادت آمیزی تبریکی به اپل گفته و بیان کرد تلفن های هوشمند آیفون اپل خیلی خسته کننده هستند.

این عمل آقای Jeff Gordon خیلی جای تعجبی ندارد زیرا شرکت HTC یکی از کمپانی های مطرح در عرصه تولید تلفن هوشمند است. اینکه شرکتی به ایراد شرکت دیگر بپردازد کار درستی نبوده و موجب نفرت مشتریان شده و ضعف خود را نشان می دهد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *