شایعه : نسخه نازک تر تلفن هوشمند Lumia 830 در کار است

شایعه : نسخه نازک تر تلفن هوشمند Lumia 830 در کار است
  • 1393/11/14
  • میلاد جهاندار
  • 2

با توجه به شایعات به بیرون درز کرده شرکت مایکروسافت سازنده تلفن های هوشمند Lumia برروی نسخه بروز شده تلفن هوشمند Lumia 830 مشغول به کار است. زیرا اخیرا در وب سایت Reddit تصاویری از تلفن هوشمندی منتشر گشته که بسیار به Lumia 830 مایکروسافت شباهت داشت و نازکتر بوده است.

برخی افراد سایت WMPowerUser ادعا می کنند که این  تلفن هوشمند همانند تلفن هوشمند Lumia 830 بوده اما شامل برخی تغییراتی جزئی همچون قرار گرفتن یک دوربین معمولی به جای یک صفحه دایره ای سیاه بزرگ در پشت Lumia 830 شده است. البته نازک تر نیز به نظر می رسد.

این افراد همچنین ادعا می کنند تلفن هوشمند یاد شده دارای سیستم عالی متفاوت از ویندوز بوده که احتمالا می تواند ویندوز 10 باشد و اگر چه به طور حتم نمی توان تایید کرد. باتوجه به کسی که شایعه را منتشر کرد مایکروسافت قصد ندارد نام این تلفن هوشمند را Lumia 835 بگذارد و تصمیم دارد یک نام جدید جهت کمتر تمایز قائل شدن برای آن انتخاب کند، همان کاری که نوکیا قبلا درباره ویژگی های تلفن هایش انجام می داد.

علاوه بر این شخص شایعه پرداز در سایت Reddit اعلام کرد:

دوستان با عرض پوزش، من بسیار هیجان زده شده و نباید به انتشار این خبر می پرداختم تا بابت این خبر شایعه وار دچار مشکلی نشویم.

انتظار می رود مایکروسافت در نمایشگاه MWC 2015 از این تلفن هوشمند ذکر شده رونمایی کند تا شایعات به حقیقت برسند. البته شایان ذکر است که اکثر شایعات منتشر شده از سوی کاربران سایت Reddit به حقیقت می رسند و درصد کمی ممکن است شایعه باقی بمانند.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *