مایکروسافت SharePoint Server 2016 را اواخر امسال عرضه خواهد کرد

مایکروسافت SharePoint Server 2016 را اواخر امسال عرضه خواهد کرد
  • 1393/11/14
  • تیم گویا آي تی
  • 0

مایکروسافت اعلام کرده که SharePoint Server 2016 در اواخر سال میلادی جاری عرضه خواهد شد. سال گذشته در کنفرانس SharePoint مایکروسافت اعلام کرد که نسخه بعدی این نرم افزار را در سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد کرد که در آن ویژگی های بهتری نسبت به ]ببهزث ۳۶۵ وجود خواهد داشت. اکنون شرکت یاد شده خبری را در مورد نسخه جدید نرم افزار مورد بحث در بلاگ خود منتشر کرده.

مایکروسافت برنامه اش از این قرار بوده که بر طبق قول خود بتواند SharePoint Server را همزمان به جای SharePoint Online منتشر کند اما این اتفاق به همین زودی ها روی نخواهد داد. بنا به اعلام مایکروسافت، بسیاری از مشتریان اکنون به سمت استفاده از سرویس های ابری رفته اند و این موضوع راه حلی خیلی خوب را برای ترکیب SharePoint Server و SharePoint Online برای این شرکت ایجاد می کند.

بساری از امکانات و ویژگی های Office 365 در SharePoint Server 2016 هم وجود خواهند داشت که از جمله آنها می توان به سایت های تیمی، Power B1 و یکپارچه سازی اجتماعی با Yammer اشاره کرد.

مایکروسافت طی مراسمی که قرار است در روزهای چهارم تا هشتم ماه می ۲۰۱۵ و در شیکاگو برگزار خواهد کرد، جزئیات بیشتری در مورد Office 365 و  SharePoint Server 2016 و همچنین ویژگی های نسل جدید ویندوز سرور بیان نمای.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *