موتورولا در سه ماهه‌ی پایانی ۲۰۱۴ بیش از ۱۰ میلیون تلفن هوشمند فروخته است

موتورولا در سه ماهه‌ی پایانی ۲۰۱۴ بیش از ۱۰ میلیون تلفن هوشمند فروخته است
  • 1393/11/14
  • مجتبی
  • 0

پس از خریداری شدن موتورولا توسط لنوو، این شرکت روند رو به رشدی را در پیش گرفته و فروش آن در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۴ خوب بنظر می رسد. بنا به اعلام لنوو، شرکت موتورولا در طی دوره‌ی یاد شده توانسته بیش از ۱۰ میلیون تلفن هوشمند را بفروش برساند. این مقدار در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته ۱۱۸ درصد رشد را نشان می دهد. از زمانی که موتورولا به تولید تلفن های هوشمند وارد شده، این اولین باری است که به چنین میزانی از فروش دست یافته است.

در حالیکه لنوو هنوز اعلام نکرده که کدام محصولات موتورولا در سال گذشته بیشترین موفقیت را داشته اند اما همانطور که قبلا در اینباره شنیده ایم، تلفن هوشمند Moto G توانست فروش خوبی را تجربه کند و در این زمان به پرفروش ترین گوشی تولیدی موتورولا مبدل گردد.

در کل دستگاه های سری Moto در سه ماهه‌ی پایانی سال میلادی گذشته، باعث شدند تا درآمد لنوو به میزان ۱/۹ میلیارد دلار افزایش یابد. در هر حال موتورولا هتوز هم ظاهرا به سوددهی نرسیده اما لنوو اعلام نموده که در طی ۳ الی ۶ دوره مالی سه ماهه‌ی آینده به سوددهی خواهد رسید.

لنوو به همراه موتورولا اکنون سومین تولید کننده تلفن های هوشمند جهان بشمار می آید و ۶/۶ درصد از کل بازار را در دست دارد. این شرکت همچنین اعلام نموده که ۳/۷ میلیون تبلت را نیز در سه ماهه‌ی پایانی ۲۰۱۴ بفروش رسانده که نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *