راک استار تایید کرد که بازی Grand Theft Auto 6 در حال توسعه است

راک استار تایید کرد که بازی Grand Theft Auto 6 در حال توسعه است
  • 1393/11/14
  • مبين
  • 7

همانطور که می دانید تاکنون نسخه های مختلفی از بازی معروف GTA یا سرقت بزرگ اتومبیل منتشر شده است و هر نسخه از نسخه قبل عملکرد بسیار بهتری را داشته است.

شرکت راک استار با داستان های زیبای خود در این سری بازی ها گیمرها را حذب خود کرده است. بسیاری معتقد هستنید که داستان بازیGrand Theft Auto: San Andreas بسیار جذاب تر از دیگر نسخه ها بوده اما از لحاظ گرافیکی GTA V بالاترین رتبه را داشته و جزء بازی های پر فروش سال بود.

این هفته اولین اطلاعات درباره نسخه آینده این بازی منتشر شد که Grand Theft Auto 6 خواهد بود و در حال حاضر راک استار مشغول به کار بر روی آن است. بازی  GTA 6 از سوی راک استار تایید شده است و شایعه محصوب نمی شود. اما نسخه قبلی این بازی یعنی GTA V هنوز برای کامپیوتر های شخصی منتشر شده است و پس از خبر انتشار نسخه PC این بازی تاخیری در آن ایجاد شد و قرار است که در ماه مارس سال جاری نیز عرضه شود.

همانطور که می دانید انتظار می رود که نسخه بعدی این بازی برای کنسول های نسل جدید منتشر شود و احتمال اینکه کنسول های قدیمی ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 از این بازی  پشتیبانی کنند بسیار کم است چرا که قطعا قطعات سخت افزاری آن ها با مشکل رو به رو خواهد شد.

lمدیر عامل شرکت بازی سازی راک استار Leslie Benzies درباره این خبر گفته است:

ما نمی دانیم که بازی GTA 6 چگونه خواهد بود اما برخی ایده ها را برای آن جمع آوری کرده ایم. اولین سوال اینجاست که نسخه بعدی این بازی کجا باشد که انتخاب های ما شامل نقل مکان از لس آنجلس به میامی یا نیویورک است و بعد از آن مشغول به طراحی و پیاده سازی نقشه ها و همچنین ماموریت ها خوهیم بود.

بازی سرقت بزرگ اتومبیل 6 هنوز مراحل اولیه توسعه را طی می کند و هیچ جزئیاتی از آن منتشر نشده است. اما قرار است که به زودی راک استار جزئیات بیش تری را درباره آن اعلام کند. نظر شما درباره این خبر چیست ؟ به نظر شما بازی GTA 6 چه ویژگی هایی را داشته باشد موفق خواهد شد؟

منبع : [TweakTown]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 7 دیدگاه
  1. راکستار بدترین کار رو میکنه خیلی gta دیر میسازه این اشتباست حدتقلش۲سال سر سری gta کار کنه چه خبره ۵یا۶سال

    1. دوست عزیز ساخت یک بازی با این همه عظمت و ریزه کاری ها تازه خیلی خوب ساخته میشه اگر با موتور های بازی سازی کار کرده باشین میبینید چقدر توی این بازی های جی تی ای ظریف کاری صورت میگیره

    2. برادر عزیز ساختن یک بازی شاهکار خیلی طول میکشه بعدشم راکستار مثل این شرکت بیخودی ها نیست که سالی یک بار بازی بیرون بده چند سال یک بار میده ولی شاهکار بعدشم اگر یه شرکت هی سالی یک بار بازی بده بیرون اون بازی از چشم میفته مثل بازیه اساسین که دم به دقیقه یک بازی میداد بیرون سالی یدونه اساسین میداد تازه نمره هاش هم پاعین با گیم پلی افتضاح و یک عالمه باگ

  2. راکستار کارشو بلد من بهش اعتماد دارم بهترین gta رو میسازه هر چقدر هم طول بکش منتظرشم حتی ۱۰ سال????

  3. امیدوارم ایندفه این gta 6 یا همون vi در باره زندگی تو یه شهر دیگه علاوه بر وایس سیتی و لیبرتی سیتی و سان اندریاس باشه ینی کلا یه چیزی دیگه هم بهش اضافه شده باشه و خیلی خوب میشه که گیم پلی بازی مث سی جی از امکانات زیادی برخوردار باشه مثلا بره باشگاه بدنسازی کارکنه یا به مبازات شرط بندی بوکس بپردازه

  4. سلام لطفا برای ساخت gta 6 چیزی کم نزارید مثلا تو بازی زمین فوتبال بزارید زمین دومیدانی، بدنسازی، بوکس،جزیره های وسط اب بزارید یا حتی شهر بازی ها در اب .کاری کنید که بتوانیم در نسخه افلاین بازی همه چیز باشد مثلا بتوانیم خونه بخریم مغازه ها را زیاد کنید . لطفا روی خواسته های من دقت کنید

    با تشکر از
    همه شما

  5. Ali جان این کارایی که شما میگی رو بیشترشو میشه تو gta online انجام خدایی من که موتادش نمیتونم ترکش کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *