XBOX ONE با قیمت ۲۹۹ دلار هم اکنون به فروش می رسد

XBOX ONE با قیمت ۲۹۹ دلار هم اکنون به فروش می رسد
  • 1393/11/14
  • میلاد جهاندار
  • 0

اگر شما تاکنون به خرید کنسول نسل هشتمی مایکروسافت نپرداختید هم اکنون بهترین فرصت خرید XBOX ONE است. زیرا قیمت کنسول در حال حاضر به 299 دلار رسیده که در مقایسه با قیمت قبل 100 دلار اختلاف قیمت دارد.

شرکت مایکروسافت با سیاست جدیدی که به راه انداخته توانست در ماه های نوامبر و دسامبر فروش XBOX ONE را نسبت به PS4 بیشتر کند. مایکروسافت قیمت کنسولش را در فصل تعطیلات بسیار کاهش داده و حتی XBOX ONE با دو بازی Assassin’s Creed Unity و Assassin’s Creed IV : Black Flag را تنها با قیمت 349 دلار به فروش می رساند.

مایکروسافت با کاهش قیمت 50 دلاری کنسول XBOX ONE در فصل تعطیلات موجب کسب رضایت از سوی گیمرها شد و بر همین اساس فروش کنسولش را افزایش داد. به همین دلیل این شرکت با مشاهده موفقیت سیاست به کار گرفته می خواهد همچنان قیمت را در 350 دلار نگه دارد تا با کاهش فروش رو به رو نشود.

اما جای تعجب اینجاست که یک فروشگاه امریکایی به نام Shop Rite Delivers کنسول XBOX ONE را در حال حاضر به قیمت فوق العاده 299 دلار عرضه می کند. این قیمت بسیار تعجب برانگیز است و اگر مایکروسافت نیز قیمت کنسولش را در سراسر فروشگاه به 299 دلار برساند فروش XBOX ONE قطعا بیش از پیش خواهد شد. مایکروسافت اگر از ابتدا  XBOX ONE را با قیمت کمتر یا معادل PS4 عرضه می کرد قطعا فروش PS4 به 18 میلیون دستگاه نمی رسید یا اگر هم می رسید XBOX ONE نیز در همین میزان فروش قرار داشت. حال باید منتظر بود تا عملکرد مایکروسافت در قبال قیمت XBOX ONE را مشاهده کرد.

کنسول XBOX ONE در 22 نوامبر سال 2013 عرضه شد و تا پایان سال 2014 مایکروسافت موفق شد بیش از 10 میلیون دستگاه XBOX ONE را در سراسر جهان به فروش برساند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *