تبلت بزرگ مبتنی بر ARM که ویندزو ۱۰ را اجرا می کند مورد بنچمارک قرار گرفت

تبلت بزرگ مبتنی بر ARM که ویندزو ۱۰ را اجرا می کند مورد بنچمارک قرار گرفت
  • 1393/11/15
  • محمدرضا رشيدي
  • 0

با توجه به برنامه های مایکروسافت و روند کاری آن ها ، واضح است که Windows RT دیگر مکان خاصی در بازار ندارد و سند ما برای اثبات این قضیه ، اجازه ندادن مایکروسافت به تبلت های 10 اینچی  قبلی ARM  برای آپگرید شدن به  به ویندوز 10 است. در این جا یک سوال اساسی مطرح می شود : کدام تبلت ویندوز 10 با صفحه نمایش بزرگ به بازار عرضه می شود تا پایانی باشد بر تبلت های قبلی ARM !؟

GFXBENCH در حالی به معرفی این تبلت پرداخته است که NokiaPowerUser هم از آن به عنوان جایگزین تبلت Lumia 2520 یاد کرده است.در واقع، این تبلت با صفحه نمایش 10 اینچی مشابه با تبلت ذکر شده اما با رزولوشون(  2K  ( 2560*1440 به بازار عرضه می شود. شایعات پیرامون این تبلت خبر از این می دهند که این دستگاه با پردازنده ی اسنپدراگون ۸۰۵ و پردازنده گرافیکی Adreno 440 عرضه خواهد شد.همچنین ، ظرفیت داخلی این تبلت طبق گمانه زنی ها 55 گیگابایت خواهد بود که مسلما منظور از 55 گیگابایت همان 64 گیگابایت است که مقداری ازآن تبه خود دستگاه اختصاص داده می شود.

احتمالا حدس و گمان های کاربران و متخصصان به یکدیگر بسیار نزدیک خواهد بود اما با توجه به موضع مایکروسافت در برابر آینده Windows RT و آوردن تبلت های 10.1 اینچی مبتنی بر ویندوز در عرصه،راجع به جایگاه ای تبلت در بازار و استقبال از آن نمی توان به طور قطع صحبت کرد. این تبلت دستگاه جذابی است و با توجه به مشخصات فنی ذکر شده توسط GFSBench از  آن می توان داستان متفاوتی را نسبت به گذشته انتظار داشت.

منبع : [GFSbench و NokiaPowerUser]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *