سامسونگ تاکنون 630 هزار دستگاه تلفن هوشمند Note Edge را به فروش رساند

سامسونگ تاکنون 630 هزار دستگاه تلفن هوشمند Note Edge را به فروش رساند
  • 1393/11/15
  • میلاد جهاندار
  • 0

سامسونگ زمانی که به نمایشگاه IFA 2014 در ماه سپتامبر آمده بود با دستی پر برروی استیج این نمایشگاه قدم گذاشت. زیرا از دو مدل تلفن هوشمند Note رونمایی کرد که یکی از آنها Note Edge نام داشت و صفحه نمایشش در یک طرف به صورت خمیده بوده است.

تنها تفاوتی که بین دو تلفن هوشمند Note 4 و Note Edge وجود داشت همین خمیدگی صفحه نمایش در یک طرف بود. اما به نظر می رسد مردم نسبت Note Edge علاقه نشان دادند زیرا طبق گزارشات جدید سامسونگ موفق شد بیش از 630 هزار دستگاه تلفن هوشمند Note Edge را به فروش برساند. البته فروش Note 4 خیلی بیشتر از Note Edge بود زیرا در نخستین ماه انتشار Note 4 سامسونگ توانست 4.5 میلیون دستگاه از این تلفن هوشمند را به فروش رساند. با این حال به نظر می رسد Note Edge با فروش خوبی همراست و بزودی فروش 1 میلیون دستگاهی را نیز تجربه خواهد کرد.

قطعا اخبار مذکور باتوجه به کاهش فروش اخیر برای سامسونگ باید خوشایند باشد. تلفن هوشمند Note Edge قطعا نمی تواند سود بسیار زیادی برای سامسونگ به همراه داشته باشد و سامسونگ باید با تلفن های هوشمندی همچون Note 4 یا Galaxy S6 آینده فروش خود را فزونی بخشد. البته شایعه شده Galaxy S6 Edge نیز که همچون تلفن هوشمند Note Edge از یک لبه خمیده برخوردار است در کار می باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *