مایکروسافت: تلفن های هوشمند لومیا با پردازنده اسنپدراگون 810 در راهند

مایکروسافت: تلفن های هوشمند لومیا با پردازنده اسنپدراگون 810 در راهند
  • 1393/11/15
  • میلاد جهاندار
  • 0

مایکروسافت با انتشار دو تلفن هوشمند مقرون به صرفه لومیا 435 و 532 تعداد تلفن های هوشمند مقرون به صرفه اش را گسترش داد تا با این درصد بیشتری از بازار تلفن های هوشمند را به خود اختصاص دهد.

اما به نظر می رسد این شرکت تنها به فکر تلفن های هوشمند مقرون به صرفه نیست و برنامه خاصی برای تولید تلفن های هوشمند لومیا با سخت افزاری قدرتمند دارد. به تازگی طی یک مصاحبه مطبوعاتی درباره پردازنده جدید کوالکام اسنپدراگون 810 گفته شده این پردازنده سریع قرار است به تلفن های هوشمند لومیا مایکروسافت راه پیدا کند. آقای Juha Kokkonen یکی از مدیران مایکروسافت در این مصاحبه به همکاری بلند مدت بین دو شرکت مایکروسافت و کوالکام برای استفاده از پردازنده های این شرکت در ده ها تلفن هوشمند لومیا اشاره نمود.

آقای Juha Kokkonen بیان کرد:

ما مشتاقانه به ادامه این همکاری می پردازیم تا به ارائه بهترین تلفن های هوشمند از سری لومیا که به پردازنده اسنپدراگون 810 کوالکام مجهز خواهند شد و به مشتریان قدرت پردازشی بی سابقه ، گرافیکی با عملکرد بالا و ویژگی های بهتر می دهد.

صحبت آقای Juha Kokkonen نشان می دهد مایکروسافت قصد دارد چند تلفن هوشمند از سری لومیا را به پردازنده اسنپدراگون 810 مجهز نماید. از جمله تلفن های هوشمندی که احتمال می رود مایکروسافت پردازنده اسنپدراگون 810 رو برروی آنها قرار دهد می توان به لومیا 1520 با صفحه نمایش 6 اینچی و نسخه جدید لومیا 1020 که از یک دوربین 41 مگاپیکسلی بهره می برد اشاره کرد.

گزارشات بسیاری منتشر شد که می گویند پردازنده جدید اسنپدراگون 810 با مشکلاتی همراست. شرکت وان پلاس اعلام کرد با پردازنده جدید اسنپدراگون در تلفن های هوشمند جدیدش با مسائلی رو به رو شده و شرکت های دیگری همچون ال جی ، سونی و سامسونگ نیز چنین مشکلی را دارا هستند. گزارشات دیگری انتشاریافته است که خبر از عدم استفاده سامسونگ از پردازنده اسنپدراگون 810 در تلفن هوشمند گلکسی اس 6 می دهند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *