ورزش‌نگار؛ کی روش می ماند

ورزش‌نگار؛ کی روش می ماند
  • 1393/11/15
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

کفاشیان : کی روش می ماند و به دارایی هم بدهکار نیست

کفاشیان

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران امروز گفت که کی روش ۲۵ ورز دیگر از تعطیلات به ایران باز خواهد گشت و هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را برای بازی با شیلی و سوئد به عهده خواهد گرفت. همچنین در مورد شایعه هایی که در مورد بدهی های کی روش اخیرا بگوش می رسد، اعلام کرده که وی بدهی خاصی ندارد. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراحعه کنید.

هفته نوزدهم لیگ برتر/ تساوی پیکان باگسترش فولاد

logo-peykan

عصر امروز با دیدار تیم های فوتبال پیکان و گسترش فولاد که نهایتا با تساوی بدون گل به پایان رسید، هفته نوزدهم لیگ باشگاه های ایران آغاز شد. در این بازی که در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد، سعید دقیقی  برای پیکان و مگنو باتیستا برای گسترش فولاد تبریز گل زدند. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراحعه کنید.

۱۰ تیم خارجی مهمان تکواندو جام فجر

۷۸۱۸۹۷بیست و هشتمین دوره مسابقات تکواندو جام فجر، از ۲۸ بهمن ماه به مدت دو روز در خانه تکواندو برگزار خواهد شد. این مسابقات در دو بخش آقایان و خانم ها انجام می گردد. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراحعه کنید.

در ادامه می توانید سایر مطالب ورزشی منتشر شده امروز را در گویا ورزش مشاهده نموده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *