Olympus Air لنز دوربینی است که با گوشی هوشمند شما جفت می شود

Olympus Air لنز دوربینی است که با گوشی هوشمند شما جفت می شود
  • 1393/11/16
  • مبين
  • 4

حتما با شرکت دوربین سازی دیجیتالی Olympus آشنایی دارید. این شرکت در طول Photokina 2014 اعلام کرد که روی لنز دوربین شخصی خود کار می کند و در حال حاضر ما اطلاعات بیش تری درباره این خبر به دست آورده ایم پس در ادامه با گویا ای تی همراه باشید.

 Olympus Air یک لنز دوربین است که اولین دستگاه این شرکت با کنترل از راه دور محسوب می شود. گذشته از این که قابلیت اتصال با گوشی هوشمند شما را به صورت بی سیم فعال می کند Olympus Air یک دوربین 16 مگاپیکسلی با سنسور MOS sensor است و قادر به گرفتن 320 شات است.

Olympus Air یک دوربین سورس باز است و توسعه دهندگان می توانند برای آن اپلیکیشن های کاربردی نیز طراحی کنند. شرکت Olympus می گوید که Air قادر به تولید تصاویر “SLR-quality” است.

متاسفانه این شرکت محصول جدید خود را فقط در بازار ژاپن عرضه می کندو هنوز هیچ صحبتی برای ورود به بازار ایالات متحده آمریکا و بازار جهانی نشده است. البته عرضه Olympus Air به دیگر بازار ها به زودی انجام خواهد شد, همچنین هیچ خبری درباره قیمت آن نیز منتشر نشده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع : [engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. اگه وارد ایران بشه خیلی عالیه وحتی اونایی که گوشیشون دوربینش سه مگاپیکسل یاکمتر به راحتی می تونن بهش وصل کنن ودوربین عکاسی خوبی داشته باشن

  2. دوربین های عکاسی سری Olympus Toughهمگی از طراحی ای برخوردار هستند که سابقا با دوربین های عکاسی دیجیتالی Minolta مشهور شد که در آن لنز دوربین مجهز به آینه ای است که در پشت آن قرار می گیرد. این آینه تصویر را با یک زاویه خاص به سمت محل قرار گرفتن سنسور تصویر دوربین بازتاب می دهد، که ممکن است در یک سمت یا کف دوربین قرار داشته باشد. ما می خواستیم ببینیم در طراحی دوربین عکاسی المپیوس Olympus TG-850 نیز از این سیستم آینه استفاده شده است یا آیا در این طراحی انقلاب جدیدی رخ داده است که حالا در این مدل جدید از آن استفاده شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *