روزنگار ؛ فروش بالای GTA V/ همکاری گوگل با توییتر و بیشتر

روزنگار ؛ فروش بالای GTA V/ همکاری گوگل با توییتر و بیشتر
  • 1393/11/16
  • مجتبی
  • 1

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

فروش ۴۵ میلیون نسخه ای GTA V در سراسر جهان

gta-v-box-art

بازی GTA همیشه در بین گیمر ها و حتی غیر گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار بوده. از نسخه های اولیه ارائه شده تا کنون جز معدود بازی هایی است که با مشکل مواجه نشده و هر سری آن بهتر از سری های قبلی تولید شده است. حالا استدیوی بازی سازی Rockstar Games که تولید بازی GTA را بر عهده دارد، آماره و ارقام بسیار جالبی را از فروش این بازی منتشر کرده. به گفته شرکت یاد شده GTA V توانسته ۲۵ میلیون فروش را تجربه کند. برای مشاهده جزئیات بیشتر به مطلب مراجعه کنید.

اپلیکیشن پیش نمایش آفیس برای ویندوز ۱۰ منتشر شد

office16

تین روزها مایکروسافت با ویندوز ۱۰ خود همیشه در لیست برترین خبرهای منابع مختلف تکنولوژی قرار گرفته است. همانطور که احتمالا می دانید مایکروسافت در ماه گذشته مراسمی برگزار نمود که طی آن به معرفی ویژگی ها و امکانات ویندوز ۱۰ و چند مورد دیگر پرداخت. همانطور که در این مراسم اعلام شد، قرار است مجموعه محبوب آفیس نسخه ۲۰۱۶ نیز در سال میلادی جاری منتشر شود. حالا خبر رسیده با ارائه نسخه جدید پیشنمایش ویندوز ۱۰، نسخه پیش نمایش آفیس ۲۰۱۶ نیز عرضه شده است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره آفیس ۲۰۱۶ و ویژگی های‌ آن بدست بیاورید این مطلب را مطالعه کنید.

ارسال چای با پهپاد در چین!

taobao-delivery-drone

استفاده از فناوری های نوین در همه زمینه ها امری عادی در دنیای امروز است. اما کمتر کسی فکر میکرد استفاده از پهپادها به صورت تجاری و در دنیای واقعی به حقیقت بپیوندد. چندی قبل آمازون اعلام کرد که قصد ارسال سفارشات مشتریان با درون ها را دارد که البته با مخالفت های قانونی در آمریکا مواجه شد. اما حالا یکی دیگر از بزرگترین خرده فروشی های جهان یعنی Alibaba دست به اقدامی بسیار جالب زده که طی آن چای سفارش داده شده مشتریان را در کمتر از یک ساعت در شهر هایی نظیر پکن و کوانژو بدست آنها می رساند. البته این کار به صورت آزمایشی انجام شده و هنوز به طور سراسری در دسترس نیست. اگر می خواهید در مورد ارسال کالاها با پهپاد های بیشتر بدانید این مطلب را از دست ندهید.

مایکروسافت اپلیکیشن تقویم محبوب Sunrise را خریداری کرد

screen_shot_2015-02-04_at_2.25.26_pm_story

شرکت مایکروسافت جدیدا دست به جیب شده و اپلیکیشن های مختلفی را خریداری نموده که آخرین آنها اپلیکیشن محبوب مدیریت ایمیل Acompli بود. حالا خبر رسیده که این شرکت اپلیکیشن محبوب دیگری به نام تقویم Sunrise نیز با قیمتی بسیار قابل توجه خریداری نموده. این اپلیکیشن برای دو پلتفرم اندروید و iOS موجود است و احتمالا باز هم مایکروسافت قصد دارد تا از آن به نفع خود بهره ببرد تا کاربران بیشتری را در پلتفرم های غیر ویندوزفونی داشته باشد. اگر می خواهید با نحوه این خرید و دلایل آن و نیز قیمت خرید اپلیکیشن یاد شده آشنا شوید، این مطلب را حتما بخونید.

کدام کمپانی زودتر گوشی جدید خود را در رویداد MWC 2015 معرفی خواهد کرد؟ / HTC یا سامسونگ؟

Samsung-HTC

نمایشگاه سالانه MWC 2015 آرام آرام در حال نزدیک شدن است و سیل شایعات خبرها حول محصولات محبوبی که قرار است در این رویداد معرفی شوند این روزها بسیار زیاد شده. دو تلفن هوشمندی که تقریبا مطمئن شده این در ماه مارس و در نمایشگاه بین المللی MWC 2015 معرفی خواهند شد، دو پرچمدار جدید شرکت های HTC و سامسونگ هستند. تا کنون در گویا آی تی اخبار مختلفی را در مورد این دو محصول برایتان منتشر نموده ایم و حالا تقریبا اطمینان داریم که معرفی دو دستگاه مورد بخث در نمایشگاه اشاره شده حتمی است. اما کدام یک از دو شرکت نامبرده شده، زودتر اقدام به معرفی پرچمدار جدید خود خواهد نمود؟ برای کسب اطلاعات بیشتر این مثاله را بخوانید.

توافق گوگل با توییتر برای شروع نمایش توییت ها در نتایج جستجوی گوگل

twitter-logo

توییتر از جمله شبکه های اجتماعی پرکاربرد افرادی است که بیشتر با خبرهای روز سروکار دارند. این سرویس با میلیون ها کاربر فعال مکان بسیار مناسبی برای انتشار اخبار فوری بسیاری از شرکت ها و خبرگزاری ها شده است. حالا طی خبری که امروز منتشر شده گویا توییتر و گوگل قصد دارند تا در طی یک همگاری، پست های منتشر شده در توییتر را در نتایج جستجوی گوگل نشان دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر از همکاری یاد شده به این مطلب مراجعه کنید.

در اینجا باز هم به پایان یک روزنگار دیگر و خلاصه ای از خبرهای منتخب تکنولوژیک امروز در گویا آی تی رسیدیم. در ادامه نیز می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *