ورزش‌نگار ؛ پایان عمو ادو/ سلفی حنیف و رفقا و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ پایان عمو ادو/ سلفی حنیف و رفقا و بیشتر
  • 1393/11/16
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و ورزش‌نگار باشید.

بی اعتمادی استقلال به ستاره عراقی خود

۰۱۰۰۲۷۷۶

اینکه کرار باز هم با اعتراض های مکرر خود به داور بازی باعث اخراجش از تیم آبی پوش ها شود به امری عادی برای استقلالی ها تبدیل شده! این بازی کن عراقی که در واقع ستاره عراقی تیم یاد شده است، همیشه در اردوها با این شرایط حاضر نیست. استقلالی ها هم اکنون فکر می کنند که وی از قصد چنین کارهایی را انجام میدهد. برای مطالعه متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

پایان عمو ادو / محبوب مصطفوی به آخر خط رسید

۷۸۹۹۲۲۲۲۶-lattek-fussball-parkinson-5s8pokubef

کسانی که ابرار ورزشی دهه هفتاد را می خواندند با تام ادو لاتک حتما‌ آشنایی دارند. حالا خبر رسیده که وی فوت کرده است. این مربی افسانه ای که در تیم هایی نظیر بایرن مونیخ و بارسلونا سرمربی گری کرده در سن هشتاد سالگی دار فانی را وداع گفت. برای مطالعه متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

عذرخواهی بازیکنان دورتموند از هواداران

f

دورتموند که حالا همه از ان به عنوان تیمی بحران زده یاد می کنند، پس از شکست خانگی‌اش مقابل آگسبورگ از هواداران نگران و ناراحت خود عذر خواهی نمود. بعد از این باخت هیچ کدام از افراد تیم به رختکن نرفتند و همه برای صحبت با هواداران به سمت آنها رفتند. برای مطالعه متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

سلفی حنیف و رفقا در رختکن

HANIF(6)

بازار سلفی که این روزها حسابی داغ تر از همیشه است. از افراد مشهور و هنرپیشه های هالیوود گرفته تا بازیگران ایرانی و بازیکنان فوتبال و مردم عادی امروزه علاقه زیادی به تصاویر سلفی پیدا کرده اند و شبکه های اجتماعی پر شده از این نوع تصاویر. دیروز پس از برد استقلال در مقابل تیم سایپا، حنیف عمران زاده و جمعی از دوستان تصمیم گرفتند در رختکن یک عکس سلفی دسته جمعی بگیرند. برای مطالعه متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

در اینجا به پایان خلاصه اخبار مهم ورزشی امروز در گویا ورزش رسیدیم. در ادامه می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز را در گویا ورزش مشاهده کنید و در صورت تمایل به آنها مراجعه نمایید.

مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *