اپلیکیشن Bing برای سیستم عامل iOS به نسخه ۵/۴ بروزرسانی شد

اپلیکیشن Bing برای سیستم عامل iOS به نسخه ۵/۴ بروزرسانی شد
  • 1393/11/17
  • مجتبی
  • 1

اپلیکیشن موتور جستجوگر بینگ، برای سیستم عامل iOS اپل بروزرسانی شد و اکنون شماره نسخه آن ۵/۴ شده است. یکی از ویژگی های جدید این آپدیت، امکان پاک کردن تاریخچه شما با روشی جدید است. اگر نمیخواهید سایرین ببینید که شما قبلا در موتور جستجوگر مورد بحث به دنبال عبارتی مانند «چگونه رایانه را خاموش کنم!» جستجو کرده اید، با فشار دادن دکمه Clear Search History که در زیر جعبه جستجو قرار دارد، می توانید سابقه جستجو های‌تان را پاک نمایید. سوابق شما شامل کلیه‌ی عبارت های جستجو شده، صفحات وب و کوکی‌ها است.

با این بروزرسانی همچنین کارتهای بهینه سازی شده ای برای آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس اضافه شده که مایکروسافت با اینکار قصد دارد از صفحه نمایش بزرگ به بهترین شکل ممکن بهره ببرند. زیرا همانطور که میدانیم آیفون های جدید یاد شده به ترتیب ۴/۷ اینچی و ۵/۵ اینچی هستند.

اپلیکیشن موتور جستجوی بینگ علاوه بر موارد یاد شده در برزورسانی ۵/۴ خود، یکستری قابلیت های پرطرفدار بهینه شده را نیز به همراه دارد. این قابلیت های در واقع بر اساس جستجوهای محبوب ایجاد شده اند. ویراستارها بر حسب اینکه کاربران چه مواردی را بیشتر نیاز دارند، یک لیست نهایی از ویژگی های جدید را برای اپلیکیشن یاد شده تهیه کرده اند که همه آنها در مجموع باعث رفع اشکالات موجود و بهینه تر شدن آن می گردد. هم اکنون می توانید نسحه جدید اپلیکیشن Bing را برای سیستم عامل iOS از فروشگاه اپ استور به رایگان دانلود کنید.

appstore

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. این برنامه نسخه ی رسمی موتور جستجوی بینگ از شرکت مایکروسافت است

    ویژگی ها:

    مرور سریع و اسان وب

    استفاده از تب های چندگانه

    گرفتن اسکرین شات

    بوکمارک

    میانبرها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *