Canon از دو دوربین جدید 760D و 750D رونمایی کرد

Canon از دو دوربین جدید 760D و 750D رونمایی کرد
  • 1393/11/17
  • میلاد جهاندار
  • 1

شرکت Canon از کمپانی های مطرح در زمینه تولید دوربین های عکاسی حرفه ای است که هر چند ماه به معرفی محصولات جدیدش در این زمینه می پردازد و طرفدارانش را شگفت زده می کند.

به تازگی این شرکت از دو DSLR جدید به نام های Canon Rebel T6s و Canon Rebel T6i رونمایی کرد که به 760D و 750D نیز شناخته می شوند. هر دو دوربین در اصل جایگزین دوربین 700D بوده و از سنسور ۲۴.۲ مگاپیکسلی بهره می برند. علاوه بر آن همچون دوربین 70D از سیستم فوکوس اتوماتیکی نیز برخوردار هستند. چیزی که بسیار در این بین خوشحال کننده است برخورداری هر دو دوربین از Wi-Fi و NFC جهت انتقال تصویر به دستگاه های دیگر می باشد.

دو دوربین مذکور دارای پردازشگر DIGIC 6 ،قابلیت عکسبرداری ۵ تصویر در ثانیه،سنسور ۲۴.۲ مگاپیکسلی و ضبط ویدئو می باشند. اما تفاوتی که Canon در دو مدل حاصل کرده قرار دادن صفحه نمایش LCD قابل چرخش و دکمه های کنترل سریع هستند و مدل 760D را نسبت به 750D تاحدودی برتر کرده است.

Canon همچنین اعلام کرد هر دو دوربین در اواخر ماه آوریل عرضه می شوند. قیمت دوربین 750D تنها بدنه اش ۷۵۰ دلار بوده و اگر با لنز ۱۸-۵۵ میلی متری آن را تهیه کنید ۹۰۰ دلار و با لنز ۱۸-۱۳۵ میلی متری ۱۰۹۹ دلار هزینه خواهد داشت. اما از آنجایی که دوربین 760D یا همان Canon Rebel T6s امکانات بیشتری را داراست قطعا قیمت بالاتری دارد، به طور که بدنه 760D تنها ۸۵۰ دلار قیمت داشته و اگر با لنز ۱۸-۱۳۵ میلی متری همراه شود ۱۲۰۰ دلار قیمت دارد.

شما می توانید در ادامه تصاویر هر دو دوربین را جهت آشنایی بیشتر مشاهده کنید:

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. دوربین جالبیه و کسایی که عکاس حرفه ای هستن می تونن بهترین عکسارو باش بگیرن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *