هدف مدیر عامل جدید بخش گوگل گلس طراحی مجدد این عینک است

هدف مدیر عامل جدید بخش گوگل گلس طراحی مجدد این عینک است
  • 1393/11/17
  • میلاد جهاندار
  • 0

عینک هوشمند گوگل گلس ساخته شرکت بزرگ گوگل بوده که در ۴ آوریل سال ۲۰۱۲ رسما معرفی شد. گوگل تبلیغات بسیاری برای این گجت پوشیدنی کرد تا بگوید حرف های زیادی در این زمینه برای گفتن دارد.

در ابتدا اعلام این عینک سرو صدای بسیاری به پا کرد زیرا بشریت این نوع فناوری را تاکنون مشاهده نکرده بودند و تنها در تخیلات بود که می توانستند آن را تصور نمایند. اما به لطف گوگل این گجت به واقعیت تبدیل شد و در حال حاضر بسیاری از آن استفاده می کنند. برخی از منتقدان محصولات دیجیتالی معتقدند این عینک حریم خصوصی را می شکند زیرا می توان با این عینک اطلاعات فردی افراد را با مشاهده آنها بدست آورد.

به گزارش نیویورک تایمز حال که ۲سالی از معرفی این عینک می گذرد و هنوز نیز توسعه آن نهایی نشده مدیرعامل بخش گوگل گلس شرکت گوگل تغییر کرده و قصد دارد از ابتدا طراحی این عینک هوشمند را تغییر دهد. آقای Tony Fadell که پیش از این مدیر شرکت Nest بوده و در حال حاضر بخش گوگل گلس شرکت بزرگ گوگل را مدیریت می کند قصد دارد از ابتدا عینک گوگل گلس را با تغییراتی رو به رو کند.

به گفته یک منبع آقای Tony Fadell قصد ندارد همچون مدیریت قبلی تا زمانی که توسعه گوگل گلس فرآیند ساختش تکمیل نشده به عرضه نسخه بتای آن بپردازد. بنابراین طرفداران گوگل گلس دیگر نمی توانند گوگل گلس ۲را زمانی که در مرحله تولید بتا قرار دارد تست کنند و باید تا زمان تکمیل ساختش منتظر بمانند.

به نظر می رسد این عقیده آقای  Tony Fadell بسیار درست است و اگر عینک هوشمند گوگل گلس در زمانی که مراحل تولیدش به اتمام کامل نرسیده عرضه شود با اشکلات قطعا همراه خواهد بود. از ویژگی های عینک گوگل گلس می توان صفحه نمایش منشوری با وضوح تصویر ۶۴۰*۳۶۰ ، سیستم عامل اندروید ، دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبردای در رزولوشن ۷۲۰ پیکسلی، باتری با طول عمر یک روزه، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، برخورداری از بلوتوث ، وای فای و برخی دیگر اشاره کرد.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *