دومین ساعت هوشمند سونی وارد بازار ها شد

دومین ساعت هوشمند سونی وارد بازار ها شد
  • 1393/11/17
  • سامان گوهری
  • 2

سونی دومین ساعت هوشمند خود را با نام sony smart watch metal band بازار های انگلیس وارد کرد . این ساعت هوشمند باقابلیت های جدید آمده است تا با رقیبان خود مبارزه کند.

در این دوره بیشتر کمپانی های بزرگ تکنو لوژی باساخت وسایل جدید و خلاقانه و کار آمد سعی می کنند تا باهم مبارزه داشته باشند. یکی از این تکنو لوژی هایی که بسیار هم مخاطب پیدا کرد ساعت های هوشمند بود 31 اکتبر گذشته بود که سونی اولین ساعت هوشمند خود را وارد بازار ها کرد و اکنون نوبت آن فرا رسیده است که دومین ساعت هوشمند خود را روانه بازار ها کن.

د این ساعت هوشمند تفاوت بسیار زیادی با ساعت قبلی که سونی معرفی کرده بود ندلرد فقط چند تقیرات جزئی داشته است که به آنها خواهیم پرداخت . یکی از بزرگ ترین تفاوت ها در شکل و شمایل sony smart watch metal band است. همانطور که از اسم این ساعت پیدا است این ساعت به صورت استیل ساخته شده و به بازار ها عرضه گردیده است . در ادامه مطلب به مهم ترین امکانات این گجت می پردازیم.

صفحه نمایش 1.6 اینچی

صدا و لمس و قابلیت عکس گرفتن

میکروفن

بلوتوث4.0

ضد آب

رزولوشن 320*320

قیمت این ساعت از نسخه قبلی خود هم کمی بیشتر است که دلیل آن هم میتواند چندین عامل مانند استیل بودن و سخت افزاری به مراتب بالا تر از نسخه قبلی اشاره کرد .  ساعت هوشمند سونی  Android Wear را پشتیبانی میکند که مانند رم 512 مگابایتی فرقی با نسخه ی قبلی خود نکرده است . البته توجه داشته باشید که این اطلاعات تنها اطلاعاتی هستند  که توسط  سایت های فروشنده بازتاب شده اند و هنوز به دست کسی نرسیده است که بتوانیم در باره ی اینکه تفاوتی با  نسخه ی قبلی خود داشته ایت یا نه نظر بدهیم .

اکنون باید منتظر باشیم تا sony smart watch metal band تفاوتیداشته است یا نه.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سونی غیر از اینکه گوشی های ضداب وخیلی دستگاه های دیگه به خصوص Tvوپلی استیشن وارد بازار کرده این بار ساعت ضد اب عرضه کرده وامیدوارم بیشترپیشرفت کنه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *