سازنده Call Of Duty سال جاری خواهد بود

سازنده Call Of Duty سال جاری خواهد بود
  • 1393/11/18
  • میلاد جهاندار
  • 2

عنوان Call Of duty : Advanced warfare سال گذشته که توسط استودیو Sledgehammer Games برای PS4,PS3,PC,XBOX ONE,XBOX 360 توسعه پیدا کرد به خوبی توانست نظر مخاطبینش را جلب کند و به محبوبیتی دست یابد.

خبر خوب این است که اگر شما عناوین Call of Duty: Black Ops و Black Ops II از این فرنچایز را دوست داشتید سازنده این دو عنوان یعنی استودیو Treyarch برروی نسخه جدید Call Of Duty که در سال جاری منتشر می شود مشغول به کار است. این موضوع را شرکت اکیتویژن طی کنفرانس مالی امروزش اعلام نمود و ساخته شدن Call Of Duty سال جاری توسط Treyarch را تایید کرد.

اگر چه اکتیویژن اطلاعاتی از Call Of Duty امسال را منتشر نکرد اما وعده یک عنوانی با نوآوری را داده و بیان کرده یک تیم حرفه ای برروی آن کار می کند. دو شرکت اکتیویژن و EA با داشتن فرنچایزی شبیه به هم یعنی دو فرنچایز Call Of duty و Batllefield سخت به رقابت می پردازند اما اکثر اوقات این اکتیویژن بود که موفق می شد فروش چند میلیارد دلاری از فرنچایز محبوبش بدست آورد.

سوال اینجاست که آیا اکتیویژن امسال نیز می تواند موفق باشد و عنوانی باب میل گیمرها عرضه کند یا با شکست رو به رو می شود؟البته استودیو Treyarch همیشه در ساخت هر عنوانی از Call Of Duty عملکرد قابل قبولی داشته اما باتوجه به اینکه Treyarch تاکنون عنوانی برای کنسول های نسل هشتمی PS4 و XBOX ONE توسعه نداده عملکرد امسال آنها مشخص نیست و باید تا زمان انتشار Call Of Duty ۲۰۱۵ منتظر ماند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. خبر بسیار خوشحال کننده ای بود ولی فکر کنم عنوان مطلب باید این باشه “سازنده Call Of Duty سال جاری Treyarch خواهد بود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *