روزنگار ؛ سهام شیائومی/بروزرسانی جعلی کروم/موبایل لینوکسی و بیشتر

روزنگار ؛ سهام شیائومی/بروزرسانی جعلی کروم/موبایل لینوکسی و بیشتر
  • 1393/11/18
  • مجتبی
  • 1
محتوا پنهان
4 مایکرو سافت lumia 435 دو سیم کارته را در هند عرضه کرد

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

سهام شیائومی عرضه خواهد شد؟ ارزش کنونی این شرکت ۴۶ میلیارد دلار است

Stock-Ticker-Board-Cryptocurrency-710x399

شیائومی از جمله شرکت های جدید چینی است که حوزه فعالیت آن تولیدتلفن های هوشمند است. یکی از دلایل موفقیت این شرکت ساخت دستگاه های رده بالا و عرضه آنها با قیمت پایین است. بازاری مانند چین با آنکه تعداد بسیار زیادی تولید کننده داخلی و خارجی در آن حضور دارند اما آنقدر پتانسل و کشش دارد تا شیائومی را حالا به یکی از شرکت های بزرگ تولیدکننده تلفن های هوشمند جهان مبدل سازد. حالا خبر رسیده همانطور که مدیر عامل این شرکت زمان افتتاح آن اعلام کرد ۵ سال دیگر سهام شیائومی عرضه خواهد شد، این اتفاق در حال روی دادن است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این مطلب مراجعه کنید.

بروزرسانی قلابی کروم تروجان از آب درآمد!

title5-846x395اخیرا بسیاری از کاربران مرورگر محبوب گوگل کروم با پیغامی مبنی بر بروز نبودن این مرورگر مواجه  شدند. اما بد نیست بدانید که این بروزرسانی یک تروجان بسیار خطرناک است که برای باج گرفتن از کاربران ایجاد شده و با کد کردن اطلاعات سیستم شما باید از طریق حساب بیت کوین به حساب هکر پول واریز کنید تا قفل اطلاعاتی شما باز گردد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد این تروجان این مطلب را حتما بخوانید.

راهنمای خرید ؛ گلکسی نوت ۴ و آیفون ۵ اس

Untitled-1

در ایران از سال های گذشته امکانات خرید اینترنتی فراهم شده و روز به روز بر خریداران آنلاین کشور افزوده می شود. شم می توانید امروزه انواع و اقسام کالاهای مورد نیازتان را از طریق اینترنت و با چند کلیک خریداری کنید. اما خرید کالاهای دیجیتال همیشه یکی از پرطرفدار ترین سفارشات کاربران در خرید های آنلاین است. ما در گویا آی تی تصمیم داریم در غالب مطالب با عنوان راهنمای خرید، هر بار چند محصول تخفیف خورده را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک خرید اینترنتی ارزانتر را تجربه کنید.

نکته مهم: دقت کنید که تمامی کالاهای معرفی شده از فروشگاه اهی معتبر و دارای نشان اعتماد الکترونیکی انتخاب می شوند، ولی با اینحال گویا آی تی هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید های شما نخواهد داشت و راهنمای خرید، صرفا چند کالای تخفیف خورده را در هر روز به شما معرفی می کند.

در راهنمای خرید امروز دو محصول را برای شما در نظر گرفته ایم:

  • تلفن هوشمند گلکسی نوت ۴ – ۳۲ گیگابایتی
  • تلفن هوشمند آیفون ۵اس – ۱۶ گیگابایتی

مایکرو سافت lumia 435 دو سیم کارته را در هند عرضه کرد

Lumia532umbrella

مایکروسافت بالاخره برند نوکیا را از محصولات خود حذف نمود و حالا تلفن هوشمند لومیا ۴۳۵ را در هند عرضه نموده. این گوشی دارای صفحه نمایش ۴ اینچی با رزولوشن ۸۰۰*۴۸۰ است . مایکروسافت لومیا ۴۳۵ دارای پردازنده دو هسته ای ۱٫۲ گیگا هرتزی است . CPU 200 مگا بایتی است و حافظه ی داخلی هم ۱ گیگا بایتی که به احتمال زیاد به یک حافظه ی مجزا هم نیاز خواهید داشت .دوربین این گوشی ۲ مگا پیکسلی است که به فوکس خود کار مجهز است . برای مشاهده اطلاعات بیشتر به این مطلب مراجعه کنید.

مایکروسافت بخشی از کد Bing را متن باز کرد

bing-02_story

مایکروسافت با موتور جستجوگر بینگ سعی نمود تا سهمی از بازار مواتور های جستجو گر را از آن خود نماید. اما همانطور که می دانیم گوگل بیشترین سهم را دارد و حالا مایکروسافت تصمیم گرفته تا بخشی از سیستم موتور جستجوگر خود را به صورت متن باز درآورد تا شاید با توسعه آن توسط جامعه متن باز بتواند به پیشرفت های بیشتری برسد و بخشی از سهم موتورهای جستجو را از آن خود نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه به این مطلب رجوع کنید.

ساخت خودروی شهری خورشیدی با پرینتر سه بعدی توسط دانشجویان سنگاپوری

singapore-3d-printed-car-2015-02-06-03

فناوری چاپ سه بعدی این روزها طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده و انواع و اقسام وسایل را با این فناوری می سازند. حالا هم جمعی از دانشجویان سنگاپوری اقدام به تولید یک خودرو نموده اند که با انرژی خوردشیدی کار می کنند. اگر به فناوری چاپ سه بعدی علاقه دارید این مطلب را از دست ندهید.

در این لحظه باز هم به پایان یک روزنگار دیگر و خلاصه ای از خبرهای منتخب تکنولوژیک امروز در گویا آی تی رسیدیم. در ادامه نیز می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

چگونه ایمیل فیسبوک خود را غیرفعال کنیم؟

ورزش‌نگار : اسامی کشی‌گیران ملی‌پوش/ گل جهانبخش و بیشتر

باتری دستگاه چه آسیبی می‌بیند، اگر تمام شب گوشی‌ به شارژ متصل باشد؟

نحوه انتقال فایل بین دو دستگاه OS X و اندرویدی از طریق بلوتوث

علائم نگارشی دراینترنت

چهار راه برای مشاهده کردن صفحه نمایش لپ تاب یا کامپیوتر بر روی تلویزیون

کاهش فروش ۳۰ درصدی آیپد در سال ۲۰۱۵

چیپست ۶۴ بیتی Allwinner A64 با پشتیبانی از ۴K و قیمت ۵ دلار

تبلت جدید انویدیا با پردازنده Tegra X1 بزودی معرفی می گردد

کورنینگ در حال تولید رقیبی برای Sapphire

سازنده Call Of Duty سال جاری خواهد بود

attery Doctor برنامه ای برای مدیریت مصرف شارژ باطری

با Easy Voice Recorder به آسانی در اندروید به ضبط صدا بپردازید

مایکروسافت در حال تست دستیار صوتی آفیس است

فاش شدن مشخصات فنی Galaxy Tab A و Galaxy Tab A Plus

عرضه تلفن هوشمند ۱۴۵ دلاری Iris X8 از Lava

اولین تلفن هوشمند مجهز به سیستم عامل اوبونتو با نام BQ Aquaris E4.5 هفته آینده معرفی می شود

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. ممنونم که هرسری خلاصه خبراتونومی ذارید من معمولن اخر شبا فرصت می کنم به سایتتون مراجعه کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *