روزنگار ؛ نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰ موبایل/ خانه هوشمند و بیشتر

روزنگار ؛ نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰ موبایل/ خانه هوشمند و بیشتر
  • 1393/11/19
  • مجتبی
  • 0

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰ برای موبایل ها هفته آینده منتشر می شود

Title

ویندوز ۱۰ قرار است همانطور که احتمالا می دانید تا چند ماه دیگر به صورت رسمی معرفی گردد و مایکروسافت سخت مشغول کار بر روی آن است و بروزرسانی های مختلفی را در فاصله زمانی کوتاه برای این سیستم عامل عرضه می نماید. یکی از مهمترین قابلیت هایی که بارها در مطالب مختلف گویا آی تی نیز به آن اشاره کرده ایم، این است که ویندوز ۱۰ به صورت یکپارچه برای تمام دستگاه ها عرضه خواهد شد. یعنی دیگر خبری از نسخه مخصوص تبلت و ویندوفزون نیست. چندی پیش تصاویری از نسخه موبایلی ویندوز ۱۰ منتشر شد که خبر از ارائه اجتمالی نسخه اولیه پیش نمایش آن توسط مایکروسافت را میداد. حالا باز هم تصاویری جدید از این سیستم عامل منتشر شده که بر روی تلفن هوشمند به اجرا در امده و شایعه یاد شده را بیشتر به حقیقت نزدیک کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما این مطلب را بخوانید.

اندروید ۵ به صورت رسمی برای تلفن هوشمند LG G3 خاورمیانه منتشر شد

Untitled-1

پس از اینگه گوگل اندروید ۵ را معرفی و عرضه نمود، بسیاری از کاربران اندرویدی مشتاقانه منتظر انتشار رسمی این بروزرسانی برای دستگاه های خود بودند. تلفن همراه ال جی G3 یکی از برترین تلفن های هوشمند شرکت LG و پرچمدار کنونی آن است. همانطور که قبلا هم اعلام شده بود انتشار اندروید ۵ برای این محصول تقریبا به صورت حتمی تایید شده بود تا اینکه امروز خوشبختانه نسخه ۵ اندروید آبنبات چوبی برای تمام گوشی های LG G3 نسخه خاور میانه از جمله ایران منتشر شده. اگر شما هم از دارندگان این تلفن هوشمند هستید این مطلب را از دست ندهید.

شیائومی امسال تجارت خود را در برزیل و روسیه گسترش خواهد داد

rtr4lhwq

شیائومی دیگر آن شرکت ناشناخته چند سال پیش نیست. همانطور که در روزهای گذشته در گویا آی تی به اطلاعتان رساندیم بر طبق قول موسس آن، قرار بود امسال سهام این شرکت به صورت رسمی در بورس عرضه شود. پس از اعلام این خبر شایعاتی منتشر شد که شیائومی قصد دارد در کنفرانس ۲۲ فوریه که در سانفرانسیسکو برگزار خواهد کرد، تعدادی از محصولاتش را برای بازار آمریکا آماده خواهد کرد. اما امروز باز هم خبری دیگر منتشر شده که برخی از منایع اعلام کرده اند شیائومی هنوز قصد ورود به بازار آمریکا را ندارد و روسیه و برزیل در اولویت قرار خواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر به این مطلب مراجعه نمایید.

راهنمای خرید ؛ مودم D-Link و لپ تاپ لنوو

Untitled-1

همانطور که در روزنگار دیشب اعلام کردیم، از روز گذشته در گویا آی تی تصمیم به انتشار یکسری مطلب با عنوان راهنمای خرید گرفته ایم تا بتوانیم قدمی کوچک در راستای کمک به خرید های آنلاین دیجیتالی شما کرده باشیم. ما سعی میکنیم در قالب مطالب راهنمای خرید، هر روز یا هر چند روز یکبار، دو محصول را که از تخفیفات ویژه برخوردار هستند برای شما انتخاب کنیم. به این طریق در بسیاری از خرید های خود تا حد قابل توجهی می توانید در هزینه صرفه جویی کنید. نکته دیگر این است که ما محصولات را از سایت های انتخاب می کنیم که دارنده نماد اعتماد الکترونیکی هستند ولی با اینحال مسئولیت خرید به عهده خود شماست. در این سری از راهنمای خرید قصد داریم تا موردم D-Link و لپ تاپ لنوو را به شما معرفی کنیم.

پروژه اسپارتان در ویندوز ۱۰ ساخت ۱۰۰۰۹ دیده شد

spartandestop

پروژه اسپارتان را احتمالا می شناسید. همان مرورگر جدیدی که مایکروسافت قولش را برای ویندوز ۱۰ داده است. این مرورگر از طراحی جدید بهره می برد ولی این تمام ماجرا نیست. موتور رندرینگ صفحات وب برای اسپارتان بازنویسی شده و نسبت به اینترنت اکسپلورر بسیار بهینه تر عمل می نماید. چند وقت پیش نیز در گویا آی تی تست اولیه سرعت این مرورگر را خدمتتان منتشر کردیم. حالا ظاهرا تصاویری از حضور مرورگر مورد بحث در نسخه جدید ویندوز ۱۰ با شماره ساخت ۱۰۰۰۹ که قرار است به زودی منتشر شود، دیده شده. این نسخه جدید نیز برزورسانی ‌ای برای نسخه پیشنمایش فنی است که چندی پیش توسط شرکت مایکروسافت منتشر شد. اگر میخواهید با ویژگی ها و قابلیت های جدید اسپارتان آشنا شوید این مطلب را حتما مطالعه کنید.

خانه خود را هوشمند سازید: برترین تکنولوژی های خانه هوشمند در سال ۲۰۱۵ (قسمت اول)

خانه خود را هوشمند سازید: برترین تکنولوژی های خانه هوشمند در سال ۲۰۱۵ (قسمت اول)

هوشمند، هوشمند و باز هم هوشمند! این واژه امروزه با پیشرفت فناوری ها به بسیاری از وسایلی که روزمره از انها استفاده می کنیم اضافه شده. تلفن هوشمند، تلویزیون هوشمند، ساعت هوشمند و … اما در مورد خانه هوشمند چه می دانید؟ شرکت هایی مانند Nest با ترموستات هوشمند خود از اولین گجت هایی بود که برای خانه های هوشمند در نظر گرفته شد. پس از اینکه گوگل آینده روشنی از شرکت یاد شده دید، فورا اقدام به خرید آن نمود. حالا لامپ های هوشمند، قفل های هوشمند و … نیز معرفی و بازار عرضه شده اند. اگر می خواهید با ابزارهای لازم برای ایجاد خانه های هوشمند بیشتر آشنا شوید، این مقاله جذاب را از دست ندهید.

در این لحظه باز هم به پایان یکی دیگر از سری مطالب روزنگار در گویا آی تی رسیدیم و امیداوریم از خواندن مطالب مهم دنیای فناوری در امروز که به صورت خلاصه خدمتتان تقدیم شد، لذت کافی را برده باشید. در ادامه می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده از گویا آی تی در امروز را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *